Podtrženo, sečteno #6

Pokračuji v dohánění restů a je tu druhé Podtrženo, sečteno minulého roku. (Ano mám hodně velký skluz...)

Přečteno

10 knih, 3337 stran


11. Illuminae - Amie Kaufman (608 stran) 

12. Nejčastější věty před smrtí - Petr Kapoun (200 stran)


13. Jízda - Guy Adams (288 stran)





17. Palác lží - Erin Watt (392 stran) 

18. Deník malého poseroutky: Výprava za teplem (217 stran) 





Zrecenzováno

Illuminae jsem začala číst už před rokem, ale po 50 stránkách jsem knížku z nějakého důvodu odložila. Po roce jsem se odhodlala do ní pustit znovu a rozhodně toho nelituji. Knížka je nádherně graficky zpracovaná a příběh se postupně skládá jako mozaika, což mě neskutečně bavilo.

Nejčastější věty před smrtí jsem našla v Levných knihách asi za 40Kč a řekla jsem si 'proč ne'. Cestou domů jsme se v autobuse dobře pobavili, i když přibližně od poloviny už se některé věty opakovaly. Buď měla být knížka kratší, nebo si měl autor vymyslet nějaké nové. Protože číst v podstatě tu samou větu už po páté bylo otravné. 

Jízdu mi doporučilo hodně lidí, protože mám ráda Doctora Who. Knížka není špatná, opravdu je to něco ve stylu Doctora, ale ještě tomu něco chybělo a do dalších dílu se už asi pouštět nebudu. Smrtka je jednou z nejvíce propagovaných knih tohoto roku a naprosto chápu proč. Čtivý styl společně se skvělými hlavními hrdiny, trochu morbidním dějem a vše v dokonalém světě, kde nemůže nikdo zemřít přirozenou smrtí. 

Terapie sdílením je knížka od Ester a Josefíny, které přidávají na svůj instagramový účet různé úlovky konverzací, které se týkají vztahů. Skvěle jsem se u ní zasmála, ale musím souhlasit s názorem, že se jedná o plýtvání papírem. Palác lží je třetí díl Papírové princezny, který jsem dočetla v podstatě jen abych měla přečtené všechny tři díly, po prvním dílu šla 'kvalita' rapidně dolů.

Deník malého poseroutky: Výprava za teplem je nový díl malého poseroutky, na tenhle rok plánuji re-reading celé série, kterou jsem začala číst ve druhé třídě a i když je to pro menší čtenáře, pořád mě to baví. 

Artemis je novinka od autora Marťana, Andyho Weira. Nepodařilo se mu sice dosáhnout laťky nastavené svou první knihou, přesto jsem si čtení užila a připomněla si jak dobře dokáže autor vykreslit vesmír. Poslední paní Parrishová je opět skvělý thriller z nakladatelství Domino, který byste si neměli nechat ujít. 

3 komentáře:

  1. Illuminae je bomba, já se ale teď marně pokouším prokousat Obsidiem v angličtině :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je, musím si konečně sehnat Geminu, asi po maturitě udělám nějaký větší nákup abych doplnila chybějící série a konečně se do nich pustila. :) Tam musí být hrozně moc hovorové angličtiny, to ti moc nezávidím. :D

      Vymazat
  2. deset knih asi nikdy nezvladnu... :-D super cislo

    OdpovědětVymazat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.