Přečteno za PRÁZDNINY 2016



Není toho moc, ale vzhledem k počtu výletů a brigád je to až až.

1. Univerzita výjimečných: Zkouška - začátek knihy se mi líbil. Bavilo mě poznávat tento nový svět. Z fází testování byly nejzajímavější první tři. To bylo něco nového, zábavného. Ve čtvrté fázi už mě to nebavilo tolik. Pořád jsem chtěla vědět, co bude dál, ale knížka postupně ztrácela na originalitě a přibližovala se k Hunger Games.

RECENZE




2. Dcera
je stejně jako celá původní trilogie neskutečně čtivá. Stále se něco děje a každá kapitola končí tak zajímavě, že máte chuť se hned pustit do další. Tento způsob jak zjistit, co se odehrává na druhé straně selekce, je určitě lepším, než muset číst ten samý děj z pohledu Maxona.

RECENZE


3. Záblesk světla je knížka, která mě sice úplně neuchvátila, ale přesto jsem jí nemohla přestat číst. Trevor postupně odhaloval tajemství tajemného domu svých předků a děj skvěle gradoval.

RECENZE


4. Spouštěč je úžasný thriller. Autor čtenáře dokonale mate. Neustále jsem o něčem přemýšlela. Na konci jsem jen tak zírala a snažila se pochopit. Bylo mi dokonce líto člověka, který to všechno způsobil. Autor měl všechno perfektně promyšlené a závěr byl dokonalá třešnička na dortu.

 

RECENZE


Přečteno knížek: 4
Přečteno stránek: 1408
Největší překvapení: jednoznačně Spouštěč
Největší zklamání: žádná knížka mě vyloženě nezklamala, ale pokud mám z těchto vybrat tu, která mě bavila nejméně tak je to Univerzita výjimečných: Zkouška
Nejhezčí obálka: Dcera

Tak co? Kolik knížek jste přečetli vy? 

Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.