Nové knižní přírůstky #15

Vítám vás po delší době u nového článku. Dnes se podíváme na nové knížky za poslední měsíc. 


Nejdříve se vrhneme na knížky, které jsem si koupila.

Čarodějologie, možná vám to přijde jako knížka pro menší děti, ale už delší dobu mám doma jinou knížku z této série - Mytologii. Naprosto ji zbožňuji. Po grafické stránce jsou všechny knížky dovedeny k dokonalosti a ani informační hodnota nezaostává. Nevím, co od Čarodějologie očekávat, ale doufám, že mě nezklame.


Všechny malé zázraky jsem měla v hledáčku už delší dobu, dokonce tak dlouho, že už jsem zapomněla, o čem vlastně je. Vím, že by to mělo obsahovat pokus o sebevraždu, ale to je vše, takže budu ráda, když mi napíšete, jestli jste knížku četli a jak se vám líbila.


Jámu a kyvadlo a jiné fantastické povídky jsem si dovezla z výletu do Karlových varů, kde jsem poprvé navštívila Levné knihy v kamenném obchodě a samozřejmě jsem si musela něco koupit.


A dostáváme se k recenzním výtiskům.

Skoro směšná story je knížka o Craigivi, který trpí depresemi, které ho doženou k pokusu o sebevraždu a knížka by měla s humorem vyprávět o pobytu v psychiatrické léčebně. Když jsem sledovala stejnojmenný film, tak jsem vůbec netušila, že existuje i knížka. Film je opravdu úžasný, neskutečně nabitý pozitivní energií a pokud bude knížka alespoň stejně dobrá jako film, mám se určitě na co těšit. Recenze by měla vyjít snad do konce září.



Hra s ohněm je velice dobře vypadající thriller. Obálka mě úplně nezaujala, ale knížka je prý skvěle napsána, což je hlavní. Recenzi můžete očekávat koncem září nebo začátkem října.



Momentálně mám v přípravě 'trochu' opožděný článek o knížkách přečtených za letní prázdniny a ještě pár dalších článků, například články do tagu Deset knižních dní, které stále nejsem schopna dopsat a upravit ke své spokojenosti.

Která z knížek vás zaujala nejvíce?

Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.