Nové knižní přírůstky #13


První knížkou je recenzní výtisk od Euromedia Group, Záblesk světla. Z toho, co mám zatím přečteno, se mi to zda jako rodinná kronika s paranormálními prvky. Zatím se mi líbí, není to sice kniha, od které se nedá odtrhnout, ale čte se moc hezky.

Obyvatel mě zaujal hlavně svojí obálkou, která vypadá dost děsivě. Anotace zní velice zajímavě. Myslím, že pocit toho, že doma nejsme sami, není nikomu cizí a v této knize by mělo jít o více než o pouhý pocit...

Opět zajímavá obálka. Před delší dobou jsem hledala nějakou knížku, kde by byla psychiatrická léčebna. A vzhledem k tomu, že se knížka objevila za hodně dobrou cenu, nemohla jsem jí tam nechat.

Knížka, po které jsem už delší dobu pokukovala, ale až teď jsem se rozhodla pro její koupi.

Jak tak koukám, tentokrát převládají thrillery, což u mě není úplně obvyklé, ale chtělo to nějakou změnu.

Vím, že jsem se chtěla v nakupování krotit, ale v době vydání už mám nafocené další přírůstky (stavila jsem se v Praze v Neoluxoru) a navíc mi dorazily další dva balíčky. Na mojí obranu... některé knížky jsou ještě k narozeninám a jedna je recenzní výtisk.

Jakou knížku jste si naposledy koupili vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.