Úlovky z knihovny #3



Jako vždy jsem neodolala a musela jsem si z knihovny něco odnést.
Tentokrát to je Zodiac, kniha o geniálním sériovém vrahovi a Deník mého stínu. Ten četlo už hodně blogerek, ale to bych nebyla já, kdybych se ke knížce nedostala až po takové době. Třetí knihou je Než jsem tě poznala, knížku jsem si půjčila kvůli traileru na film, který vypadal opravdu dobře. Také jí četlo už hodně blogerek, takže se těším až si na ní budu moct udělat vlastní názor.

Do Deníku se pustím co nejdříve, protože mě hrozně láká svojí obálkou i zajímavou anotací.

Zodiac ještě poputuje k mému kamarádovi, ale hned jak se mi vrátí mám v plánu se do něj pustit. Zodiac by se dal totiž považovat za mého nejoblíbenějšího sériového vraha. Ehm... vím že to zní divně, ale zkrátka je to tak. 

Třetí knížka je na "odlehčení" od všech vrahů a podobně. První věc, co mě napadla když jsem viděla trailer byla: Není to něco jako Hvězdy nám nepřály? Nejspíš to tak nebude, ale je někdo koho to taky napadlo? 




Jaké knížky jste si půjčili naposled Vy? Četli jste některou z těch, co jsem si půjčila já?

Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.