Opět jsem se neudržela a nakupovala...
1. Je Červený vrch od Jamie McGuire. Četla jsem jak kladné tak záporné recenze, takže uvidím jak se mi bude líbit.
2. Univerzita výjimečných: Zkouška od Joelle Charbonneau. Obálkou mi připomíná Divergenci, tak snad to nebude moc podobné.
3. Deník malého poseroutky: Staré dobré časy. Na poseroutku už mám i recenzi (ZDE), taková odpočinková knížka.
4.-6. Myslím, že tyhle tři nemusím představovat. (Do kompletu už mi chybí jenom 3 díly, potom bude re-reading a recenze! ♥)
7. Zodiac, další knížka o velice zajímavém sériovém vrahovi.
A ještě společná.
Ráda bych slíbila něco ve stylu, že se budu snažit nekupovat tolik knížek, ale už teď tu mám 2 nové, takže brzy bude další díl.
Žádné komentáře:
Okomentovat