Přečteno za DUBEN 2016





1. knížkou je Čtyřka. Knížka je psána z pohledu Tobiase, kterého naprosto zbožňuji, ať už jde o knihu nebo film. O to více jsem byla zklamána tím, co Veronica Roth předvedla. Divergence mi přijde nádherně propracovaná, děj vás vtáhne a nepustí. Tady mi přišly postavy... neživé? nereálné? Zkrátka jsem byla neskutečně moc zklamaná, a tak ode mně získala pouze 2,5 hvězdičky.

RECENZE



2. knížkou byly Kečupová mračna, která mě příjemně překvapila. Byl to strhující příběh, jediné, co se mi nelíbilo, byl úplný závěr knihy. Sice jsem si pobrečela, ale autorka mi posledními stránkami trochu zkazila mou nadšenost. Proto kniha 'ztratila' jednu hvězdičku z plného počtu, který jsem jí chtěla původně dát.

RECENZE 




3. knížkou je Krvavá Mary, která mě také překvapila. Hlavně protože byla od českého autora, které já většinou nečtu. Příběh byl dokonale promyšlený a jediné, co mi trochu vadilo byly, paranormální prvky, které mi úplně neseděly do děje.

RECENZE

 

Rozečteno



Mám na vás otázku: Zajímaly by vás 'mini recenze' na filmy a seriály?



Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.