Oblíbené knižní citáty #2 Marťan


Je tu nový díl Oblíbených knižních citátů. Dneska se podíváme na podle mě nejlepší knihu roku 2015 Marťana. (recenze)




1. „Jako většinu životních problémů lze i tenhle vyřešit s pomocí krabice čisté radiace.“



2. „Žádný plán nepřežije první kontakt s nepřítelem.


3. „Lepící páska funguje kdekoli. Lepící páska je kouzelná a měla by se uctívat.



4. „Můj život je jeden šílený boj o život...“



5. „Abych to shrnul, příšerně mě bolí žebra, pořád vidím rozmazaně po tom zrychlení, mám hrozný hlad, zpátky na Zemi se dostanu až za 211 dní a podle všeho smrdím, jako když se skunk vysere na propocené ponožky.“

(spíš hláška než citát, ale musela jsem jí sem dát)


Jaký je Váš nejoblíbenější citát z Marťana? :) 
Zdroj fotek: #

Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.