Přečteno za ÚNOR 2016




Je tu přečteno za měsíc únor a musím říct, že ten se mi úplně nepovedl. Bylo to tím, že jsem strávila celkem 14 dní na horách a tak čtení šlo bohužel stranou.













1. Knihou přečtenou v tomto měsíci byla Elita, kterou jsem ohodnotila:


Recenze ZDE.



2. Knihou se stala První, což je závěrečný díl trilogie Selekce.
Knihu jsem ohodnotila

a recenzi si můžete přečíst ZDE.


 3. Knihou je Jackaby od Williama Rittera, což byl můj první recenzní výtisk a tímto ještě jednou děkuji knihkupectví MegaKnihy.cz za jeho poskytnutí.

Kniha byla moje první paranormální detektivka a moc se mu líbila, takže se neskutečně moc těším na další díl. Knize jsem dala
,
protože tam podle mě měl mít Jackaby více prostoru, tak snad v 2. díle.

Recenzi najdete ZDE.


4. Knihou je Malý princ. Moje srdcová záležitost, takže jsem jí samozřejmě dala

Recenzi najdete ZDE.

Tak to je ode mě vše, kolik knížek jste za únor přečetli vy? Určitě mi to napište do komentářů. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.