Nové knižní přírůstky #2 Vánoční dárečky

Po týdnu tu máme 2. díl Nových knižních přírůstků. Snad se vám bude líbit, do komentářů mi můžete napsat co jste k Vánocům dostali vy. :)
Jdeme na 1. část!! :)

1. Kniha je Hvězdy nám nepřály

Hvězdy nám nepřály zná snad každý, byla to celkem ostuda mít doma všechny Greenovky až na tu nejslavnější. V blízké době se můžete těšit na recenze, protože chystám re-reading všech jeho knih.

2. je Sněží, sněží


Nejnovější knížka od Greena zatím jsem moc recenzí nečetla a vlastně ani anotaci, takže doufám, že mě Green nezklame.

3. a 4. je Hamlet a Romeo a Julie


Tak zrovna tyto knihy jsem si koupila sama, protože jsem zkrátka nemohla odolat. Původně jsem si chtěla koupit jenom Hamleta, protože ten mě zaujal víc, ale nakonec mi bylo líto tam nechat Romea a Julii takže jsem se pro ni ještě od pokladny vracela. Musíte uznat, že spolu vypadají úžasně.

2. část

5. Knihou je Ďábel

Ke knize jsem se dostala díky Rodaw za což jí moc děkuji, viděla jsem ještě pár recenzi a kniha mě velice zaujala tak uvidím.

6. je Bouře mečů

Toto je 3. díl ze série Písně ledu a ohně. Jsem v tomhle směru asi trochu divná, ale ty tři díly co zatím mám jsem ještě nerozbalila mám na nich ještě tu průhlednou fólii, protože se bojím abych je nepoškodila...Zkrátka je chci rozbalit až všechny najednou a potom si je přečíst :3 Ano, jsem oficiálně blázen. 

7. je Analfabetka, která uměla počítat


 Tato kniha patřila mezi nejprodávanější knihy roku 2014, takže jsem se k ní samozřejmě dostala až v roce 2015, protože to bych nebyla já. :D 

8. je série Škola noci díly 6-10

Z knížek mám moc velkou radost :3 a myslím, že tu bude takovýchto článků teď víc. Budu ještě dokupovat nějaké knížky co mi chybí do série všechno vám to dám do středečního Na mém wishlistu. ;)
A které knížky jste našli pod stromečkem vy?

Ps: Podívejte se na recenzi na knihu Ledový drak - ZDE.
 *Verča*


Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.