5 Děsivých vět malých dětí IV.

Takže užijte si zatím poslední díl malých dětí.

1.

Moje dcera měla imaginární kamarádku jménem Sally. Jednou za mnou přišla a řekla:
,,Víš mami, Sally byla ve vězení.''
,,A za co? ''
,,Za to, že usekla svojí mamince hlavu.''

2. 

Četla jsem pohádku mojí dceři, když najednou zabouchla knížku, otevřela dveře a začala křičet:

,,Vypadněte odsud! Už jste zabili dost lidí.''

3. 

,,Na zahradě máme pohřbené tři děti. Řekli mi, kde je můžeme najít''

4.

Můj syn brečel ve svém pokoji a křičel:
,, Mami! Elmo na mě mluví.''
Vešla jsem do jeho pokoje, kde se hračka Elma smála. Nejhorší na tom je, že se předtím vybil a tak jsme mu vyndali baterky.

5.

Vařila jsem večeři, když můj syn přiběhl:
,,Mami, v mém pokoji je kluk celý od krve a nechce odejít.''

Jak se vám líbil dnešní díl? Na příště pro vás budu mít něco trochu jiného tak uvidím jestli se vám to bude líbit.
*Verča*

Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.