Harry Potter TAG

Neexistuje snad nikdo, kdo by neznal Harryho Pottera, většina lidí má HP ráda a já patřím mezi ně. Tak jdeme na to.



1) Tvoje oblíbená a nejméně oblíbená kniha?
Moje nejoblíbenější je asi Vězeň z Azkabanu, protože se tam objevil Sirius a Relikvie smrti si necháme na potom. A vyloženě neoblíbenou knihu nemám, protože celou sérii miluju, ale pokud si mám vybrat tak to bude Ohnivý pohár.


2) Jaký je tvůj oblíbený a neoblíbený díl?
Oblíbený díl? To je na 100% Relikvie smrti 2. část je v něm hrozně moc emocí a já u něj vždycky hrozně brečím a od září jsem ho viděla už asi tak 6x ( docela hodně pomáhá na deprese ze školy ) :D.
A neoblíbený je asi Relikvie smrti 1. část, tento díl mě tolik neoslovil takže asi tak.


3) Části knihy/filmu, které tě zaručeně rozbrečí?
Samozřejmě smrt každé postavy ( + Hedviky ), nejvíc asi smrt Siriuse. A ještě je tu jedna část, když Hermiona vymazává svým rodičům vzpomínky na ní, to je hrozně smutné a já to zkrátka nedokážu vyjádřit slovy, ale asi všichni víte jak to myslím...



4) Tvoje oblíbená postava?
Tak po posledním dílu je to Neville, na něm je úžasně vidět jakým vývojem si postavy prošly, samozřejmě je to i Hermiona a dvojčata :)


5) Jak by vypadal tvůj patron?

Upřímně jsem o tom nikdy nepřemýšlela, ale teď mě napadá sova, kočka nebo pes.




6) Jakou z relikvií by sis vybrala?
Plášť.

7) Do jaké koleje by tě zařadil Moudrý klobouk ?
Mě osobně napadl Havraspár, ale přece jenom jsem si nebyla jistá tak jsem si zkusila na internetu najít nějaké ty testy a tady jsou výsledky:

1x Nebelvír 
2x Zmijozel
4x Havraspár

Takže tady už není co řešit. I když ten Zmijozel mě celkem děsí...


8) Jakou bys měla pozici ve famfrpálovém týmu?
No vzhledem k tomu, že jsem naprostý antitalent na sporty a nemyslím si, že by byl famfrpál výjimkou, asi bych se raději neúčastnila. ( Ale létat na koštěti bych chtěla moc :3 :D :D )


9) Jsi spokojená s koncem?
Já jsem byla s koncem vcelku spokojená, jediná věc, co mě mrzela byla u filmu, a to ukázka z budoucnosti, tam se mi herci opravdu, ale opravdu nelíbili. Vím, že musí být složité udělat herce starší, a že kvůli tomu brali i hormony atd. , ale mě se to zkrátka nelíbilo ( teda Ginny, hlavně když se teď podíváte jak jí to sluší :) ). A jinak, ne že bych nějak extra shippovala nějaké jiné páry, ale po přečtení pár FF se mi i DRAMIONE zdá celkem super, ale samozřejmě jen jako FF v příběhu by to nebylo ono.


10) Co pro tebe Harry Potter znamená?
Harry Potter pro mě znamená hrozně moc. Znamená pro mě jistý způsob uklidnění, když mám depresi nebo jsem naštvaná tak si pouštím poslední díl HP, protože je hrozně moc emotivní a já ho skoro celý probrečím, ano i po asi 30-té u něj brečím jako malá, ale hrozně moc mi to pomáhá.


Na závěr bych chtěla zatagovat Marťu z blogu Marťa píše

A ještě jedna poslední informace: články budou vycházet v neděli a ve středu a na tuhle středu pro vás mám 1. článek z takové 'scarry' série :) tak snad se vám to bude líbit.
*Verča*





Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.