5 Děsivých vět malých dětí I.

Mám tu pro vás první z pravidelné série článku na takové děsivější téma. Jako první jsem si vybrala Děsivé věty malých dětí, které řekli svým chůvám. Pokud budete chtít i II. díl napište. 

Jinak budu rozebírat děsivé lidi z historie, děsivá místa atd. uvidím jestli o to bude zájem.




PS: Věty / příběhy jsem hledala na internetu v angličtině a je to můj překlad.

1.

Před pár lety, jsem ukládala dceru mé kamarádky do postele. V té době jí byly 3 roky a nechtěla jít spát. Zeptala se mě proč musí jít do postele, řekla jsem jí:

        „Protože je pozdě a je čas, aby malé holčičky šly spát.“


 Podívala se na mě a ukázala na druhou stranu pokoje, kde nic nebylo a řekla:
       
          „A co tahle holčička?“ 

2.

 Jednou jsem hlídala holčičku, která se jmenovala Sarah. Sarah měla ráda, když jsem s ní trávila čas. Její matka mi říkala, že vždycky chtěla abych jí hlídala já a ne nikdo jiný. Jednoho večera, když jsem Sarah opět hlídala ke mně přišla a řekla:
 „Až zemřeš dám si tě do skleněné nádoby a tak spolu budeme navždy.“ 

3.

Hlídala jsem malého kluka. Uložila jsem ho do postele, když jsem za dvě hodiny slyšela křik. Vběhla jsem k němu do pokoje, abych zjistila co se děje. Křičel, že je něco pod jeho postelí. Podívala jsem se tam a řekla mu: 
 „Jdi zase spát, nic tam není“ 
Odpověděl mi:
 „ Protože teď je za tebou“ 

4.

Jednoho dne jsem se mazlila se svou dcerou a ptala se jí 
„No, kdopak je to tenhle brouček?“ 
 a ona mi na to vážně odpověděla
„Jsem tvoje nejhorší noční můra.“ 

5.

 Jednoho dne jsem hlídala dceru kamarádky. Byla malá, bylo jí teprve 5, nakreslila obrázek ženy visící ze stropu, podívala se na mě a řekla:
„Řekla mi aby to nakreslila. Jde si pro tebe. Schovej se.“ 

Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.