5 Děsivých vět malých dětí II.

Mám tu pro vás vámi tak chtěný II. díl Děsivých vět malých dětí. Dneska jsem přidala i příběh mého bratránka tak snad se bude líbit.

1.

Můj syn mi jednou sladkým, smutným hlasem řekl:
,,Neboj se mami, já tě nikdy nezabiju.''

2.

Jednou v noci se mnou v posteli ležela moje tříletá dcera, protože můj manžel byl v práci. V domě bylo mrtvolné ticho, když najednou zašeptala:
,,Dostala jsem tě, kam jsem potřebovala. Teď tě sním.''

3.

Když byly mému synovi tři roky, přiběhl ke mně do postele a brečel. Zeptala jsem se co se stalo. Řekl mi:
,,Velký muž s krvavou dírou v hlavě se pokoušel otevřít moje okno.''

4.

Bavila jsem se s mojí těhotnou sestrou u večeře. Můj synovec se zeptal své matky jestli má v břiše miminko. Ona, to potvrdila. Synovec s vážnou tváří sklouzl ze židle a zamířil do kuchyně se slovy: 
,,Musíme ho dostat ven. Dojdu pro nůž.''

5.

Jednou jsem byla se svojí dcerou sama doma, když se mě zeptala:

,,Mami, kdo je ten muž visící ze stropu?''


1. Díl

*Verča*

Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.