Nové knižní přírůstky #24

 
První dvě knížky jsou recenzní výtisky z nakladatelství Cosmopolis. Krycí jméno E219 je sci-fi knížka, kterou se mi už podařilo přečíst a sepsat na ni recenzi, kde se dozvíte víc. 
Infernum slibuje nervy drásající thriller z českého prostředí. Knížku mám právě rozečtenou a doufám, že mě nezklame. 


Usvědčení učitele z vraždy studentky, se kterou měl mít údajně poměr. To jsem prostě musela mít! 
Spalovač mrtvol je knížka, kterou si chci přečíst už od základní školy a když jsem na ni narazila na Megaknihách neodolala jsem a objednala jsem si ji.


Sníh nebo popel je možný dárek pro moji kamarádku, ale pořád si nejsem jistá, jestli tuhle knížku nebo Skleněný trůn. (Budu ráda když mi poradíte co je lepší)


Další je naprosto dokonalá komiksová knížka, Ubulená hromádka štěstí, kterou si oblíbí všichni introverti, knihomolové a milovníci koček. Je to úžasné vtipné a nejednou jsem si říkala, že mě snad autorka sleduje. 


A druhá komiksová knížka je Sex komiks. U knížky jsem se bavila. Dozvěděla se hromadu věcí a myslím, že jí mohu jen a jen doporučit. 


Ještě všechny knížky pohromadě. 


Den po dopsání a nafocení článku mi přišla knížka z nakladatelství Domino, Poslední hodina. Jelikož nechci čekat na další díl Přírůstků, tak ji přidávám takhle. Neskutečně se na ni těším a v blízké době můžete očekávat recenzi. 




Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.