Deset knižních dní: Osm obálek


Občas je to právě obálka, co rozhodne o koupení knihy, ale občas si knihu kvůli obálce koupit zkrátka musíte, i když vás po obsahové stránce moc nezaujala. A právě na osm obálek, kvůli kterým si knížku musíte koupit, se dneska podíváme. Nebude toho tolik načtení jako v předchozích dílech, ale aspoň se můžete kochat krásou těchto knih.




Jakmile se začne mluvit o krásných obálkách, snad každému se vybaví série Selekce. Nemohla jsem se rozhodnout, kterou obálku vybrat, ale nakonec zvítězila Dcera. Je to 4. díl Selekce, který zároveň


Tohle podle mě jedna z nejdokonalejších obálek. ♥ 

V mé knihovně patří zatím mezi ty nepřečtené, ovšem obálka je naprosto úžasná. Baronet se hodně polepšil a co se obálek týká, jednoznačně nejhezčí.

Další úžasnou obálkou je obálka knihy Anna krví oděná. Tato knížka naživo vypadá ještě lépe a působí opravdu děsivě, jako by se dívka na obálce měla každou chvíli otočit.


Knížku Přechod jsem si koupila vyloženě kvůli obálce. Byla zrovna v akci, a tak jsem si řekla, že nějakých 80Kč mě nezabije, kdyby se mi náhodou nelíbila (což se nestalo a knížka má v mé knihovničce čestné místo). Na obrázku to není vidět, ale knížka je docela dost lesklá, takže barvy na ní krásně vyniknou. I druhý díl trilogie Přechod má moc pěknou obálku, ale ta už je světlejší a tady se mi líbí to 'tajemno'. Třetí díl u nás zatím nevyšel a nevypadá to s ním moc nadějně, což mě hrozně mrzí. :/


Rudá královna se mi v knihovně 'válí' už nějaký ten pátek. Co se příběhu týče nevypadá nezáživně, ale nepovažuji to za něco co si musím nutně v blízké době přečíst. Koruna, že které stéká krev vypadá na obálce opravdu dobře a tak jsem si knížku zkrátka musela zakoupit, převážně kvůli obálce.


Miluji modrou barvu (což je na mém blogu znát) a proto si z dvoudílné série vybírám právě Angelopolis. Angeolologie má sice taky pěknou obálku, ale ta je laděná do červena. Oba díly už mám přečtené a Angeolologie mi přišla chvílemi až nudná, ale chápu, že bez úvodní 'teorie' by se příběh chápal špatně.


Knížka, ve které by mělo jít o přežití zombie apokalypsy. Obálka je hodně zajímavá (alespoň pro mě), je tam zobrazena temnota obklopující téměř vše a potom oranžovočervená cesta, která ukazuje, že vždy je nějaká cesta ven. A nebo mám jenom takový pocit a ve skutečnosti to je úplně jinak... :D


Jaká obálka vám tu chybí a která se vám líbí nejvíc? Napište mi to do komentářů. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.