Deset knižních dní: Devět plánovaných knih


Víc jak polovinu knížek z mojí knihovny nemám přečtené, ale ještě víc si jich chci koupit (a samozřejmě hned potom přečíst). Na ČBDB jich mám přes padesát, takže vybírání bylo obtížné, ale tady je těch devět knížek, na které se těším nejvíc.


Starší knížky:

Série Měsíční kroniky je prý úžasná, a tak není divu, že jsem se na ní také nechala nalákat. Bohužel jí nemůžu nikde sehnat ve fyzické formě, takže to vypadá na e-knihu.

Cinder je kyborg a její příběh by měl být ve stylu popelky. No jsem určitě zvědavá, co se z toho vyklube, protože námět zní hodně zajímavě.

Parfém, příběh vraha, tato kniha má úžasné filmové zpracování. Je to napínavé, místy zvrácené. Vše se točí okolo vůní a vytvoření dokonalého parfému. Kvůli čemuž se hlavní hrdina nějaké té vraždy vůbec nebojí.

První hrob napravo, podle mých informací by to měl být převážně humorný příběh. Hlavní postava Charley se narodila s nadpřirozenou schopností, dokáže vstoupit do světa zesnulých, kteří jí jako policistce pomáhají s řešením případů. Vypadá to na vtipnou odpočinkovou knížku jako dělanou na prázdniny.
Rudá jako rubín. Nejsem si úplně jistá, co od knihy očekávat. Jediné co vím, že je o cestování časem, což si jako milovnice Doctora WHO (za whoviana bych se zatím úplně neoznačovala jelikož jsem v 7. sérii) rozhodně nesmím nechat ujít.

Na Bajky Barda Beedleho se těším už hodně dlouho, jsem fanoušek Harryho Pottera a pár knížek mi do sbírky ještě chybí, ale Bajky a Fantastická zvířata jsem ještě zatím nečetla.

Všechno je definitivní, je knížka od známého spisovatele Stephana Kinga. Bude to moje první knížka od něj. Proč jsem si vybrala právě tuhle? Je zde povídka, která je inspirována pobytem stráveným v hotelu Cecil. Jedná se o hotel v Americe, kde se dějí záhadné věci. Zemřela zde například Elisa Lam, o které asi všichni milovníci tajemných věcí slyšeli, takže proto jsem se do knížky rozhodla pustit.


Novější knížky:
Další velice dobře vypadající knížka. Mám pocit, že poslední dobou vychází hodně 'psychologických' YA knížek. Myslím, že víte jak to myslím. Nedávno mi přišla knížka Uvnitř mé hlavy, ale tahle mi přijde o něco lepší. 



Děsivě vyhlížející knížka, která by měla být psána z pohledu vraha. Mám ráda knížky, které se něčím liší od ostatních, poslední dobou jsem se celkem pustila do nakupování různých thrillerů. Těším se na myšlenky vraha, které budou v knížce určitě zachyceny. Knížku už jsem půjčovala a nadšení bylo znatelné.


Nedávno jsem četla 3. díl z této série - Tak to je, tak to bude, ze kterého jsem, jak už jistě víte. byla naprosto nadšená. A tak jsem si o další díly napsala k Vánocům. Autorka těchto knížek píše naprosto úžasně, čtivě knížka, kterou jsem přečetla měla spád, děj perfektně gradoval a závěr mi vyrazil dech.





Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.