Úlovky z knihovny #4

První z knížek je Dítě číslo 44, na knihu jsem četla samá pozitivní hodnocení, takže se na ni těším. Od tohoto autora mám doma už nějakou dobu knihu Farma, kterou jsem stále nepřečetla, o jejím přečtení nejspíš rozhodne jak moc se mi Dítě číslo 44 bude líbit.

Jo Nesba snad všichni vychvalují a já jsem si od něj stále nic nepřečetla, proto když jsem knížku uviděla řekla jsem si, že je čas to napravit. Po příchodu z knihovny jsem se podívala na DK a vypadá to, že tahle kniha patří mezi ty 'slabší'. Což znamená, že pokud mě neuchvátí, autorovi dám ještě jednu šanci.


Tak takto dopadla moje návštěva knihovny, co jste si naposled půjčili Vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.