Nové knižní přírůstky #12


Dvě knížky jsem dostala k narozeninám a jednu když jsem viděla v knihkupectví nemohla jsem jí tam nechat.

První knížka je Jsou světla, která nevidíme.
Měla jsem v plánu si jí přečíst už od doby, co vyšla. Ta obálka vypadá úžasně a i příběh by měl být velice zajímavý.

Druhá kniha je Will Grayson, Will Grayson, nová kniha od Johna Greena, ve které spojil síly s Davidem Levithanem. Oproti ostatním 'greenovkám' jsem nikde neviděla hromadu reklam, tak snad to nebude horší. 

Třetí je Dcera od Kierry Cass. Zatím jsem neslyšela příliš kladné ohlasy, tak snad to nebude moc velké zklamání. Obálka je úžasná, možná nejhezčí z celé série.

 Ještě všechny pohromadě:

A na závěr obrázek, který mě naprosto vystihuje.

Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.