Nové knižní přírůstky #10


Jsou tu další knižní přírůstky! Dneska se můžete podívat jak to dopadne, když jsou v jeden týden obří slevy na bux.cz a ještě se stavím v LK.



První tři knížky jsem vyhrála na blogu Miluju knihy. Musíte uznat, že vypadají opravdu dobře. 



Přecházíme do části "Slevy na buxu mě jednou zabijou"

První tři knížky jsou 2.-4. díl ze série Kronika prokletých zaklínačů. Četla jsem pouze 1. takže mě zajímá jak to bude dál. 
Pokud jste viděli film a nelíbil se vám, tak nejste jediní. Knížky jsou mnohem lepší.


Další jsou první dva díly z trilogie Legenda, kterou jsem měla na wishlistu už hodně dlouho, takže už jenom dokoupit 3. díl (Šampión) a můžu se pustit do čtení.

Loď mezi hvězdami, další z trilogií, které jsem si chtěla přečíst. Zatím mám 1. a 3. díl, 2. plánuji dokoupit v nejbližší době společně s Šampiónem.


Poslední knihou z buxu je Netvor. Ptáte se proč mám dva výtisky? Brzy plánuji soutěž, kde si o jeden tento výtisk budete moci zasoutěžit. :)


V rabování mé peněženky nezůstaly pozadu ani Levné knihy, takže tady jsou knížky, které jsem si tam vybrala.

Dekameron, jedná se o renesanční dílo, ze kterého nám kousek četla profesorka češtiny a já věděla, že ho musím mít. Navíc ho v levných knihách měli pouze za 99Kč a to vzhledem k tomu, že má kniha přes 700 stran byla neodolatelná cena.

1984 abych pravdu řekla, nevím co od knihy úplně očekávat. Spolužák mi ji ovšem vychválil až do nebe, tak snad z ní budu také tak nadšená. 

Všechny pohromadě.



Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.