Sněží, sněží... - John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle


Tak konečně jsem po týdnu a něco sepsala a upravila tuto recenzi do nějaké podoby, tak snad se vám bude líbit :)





PŮVODNÍ NÁZEV: Let it snow...
PŘEKLADATELKA: Veronika Volhejnová
NAKLADATELSTVÍ: Euromedia Group k.s., v edici Yoli
ROK VYDÁNÍ ( v ČR ): 2015
POČET STRAN: 264






Anotace ( tentokrát ne vlastními slovy :D ):
Sníh o Vánocích je hezká věc, ale čeho je moc, toho je příliš.Taková sněhová bouře umí zamíchat i těmi nejlepšími plány – a když k tomu ještě připočtete čtrnáct roztleskávaček, jedno miniprase a keramickou vesničku pro elfy, bylo by na rozpletení všech těch zmatků v městečku Gracetown skoro zapotřebí nějakého anděla! Tři vánoční příběhy o tom, že ne vždycky je to, oč stojíte, taky to pravé...


Můj názor:
Jako první dosti důležitou věc bych chtěla zmínit, že kniha se skládá ze tří příběhů. To jste možná jako já věděli, ale co pro mě bylo překvapením bylo to, že příběhy se propojovaly.
Já jsem očekávala zkrátka příběhy, každý jiný od jiného autora a jediné co budou mít společného je to, že budou z prostředí Vánoc.
Tak jdeme si je probrat jednotlivě:

Zasněžený expres - Maureen Johnson:
Tak v tomto příběhu jde hlavně o zasvěcení do celé situace, která se prolíná všemi příběhy a potom samotný děj této sváteční romance. Jediné co mi vadilo, bylo neustálé omílání toto, že jméno hlavní hrdinky Jubilee zní jako jméno striptérky... Jinak se mi, ale příběh líbil. Jubilee i Stuart byli sympatičtí, ze Stuartovy mamky jsem měla záchvaty smíchu, zkrátka perfektní. A teď můj osobní problém se jménem Stuart. Znáte Teorii velkého třesku? A Stuarta? vlastníka obchodu s komiksy, no řekněme, že po každém přečtení tohoto jména jsem si vzpomněla na něj, takže bylo těžké o něm uvažovat jako o sexy klukovi. :D  bez urážky Stuarte ;)

Vánoční zázrak - John Green
O tomto příběhu jsem úplně nevěděla co si myslet, ale byl bezpochyby nejakčnější a asi i nejvtipnější. Docela hodně jsem jim záviděla sníh, kterého tam měli více než dost. Zkrátka vtipný příběh o tom, co se stane, když čtrnáct roztleskávaček  nutně potřebuje Twister. Green mě nezklamal, i když jsem četla, že zrovna jeho část se ne každému líbila.

Archanděl prasátek - Lauren Myracle:
Tak ze začátku se mi tato romance úplně nelíbila, ale na konci jsem jí milovala ♥. Hlavně jsem hrozně moc chtěla to miniprasátko do hrnečku tak, kdo by ne, že jo. Bylo tam vidět jak hl. postava prochází změnou povahy a uvědomuje si, co dělala špatně. Všechny příběhy se nám na konci krásně propojí ve Starbucks, kde jsem v tom měla zmatek, jak tam mluvilo více osob z různých příběhů trochu jsem se ztrácela a musela to číst 2x.


Nedokázala bych si vybrat, který ze tří příběhů se mi líbil nejvíce, protože každý byl něčím výjimečný. Knížku bych vám určitě doporučila i pokud jako já nemáte rádi romantické příběhy.


Můžete mi do komentáře napsat váš názor na knihu a nebo i odkaz na recenzi pokud jste ji dělali.
Foceno ještě předtím než byl sníh :D 

Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.