Přečteno za PROSINEC 2015

Dneska jsem přemýšlela, jak vám vynahradit, to, že kvůli škole nevychází tolik článků, kolik bych chtěla. Koukala jsem se na moje projekty a se zděšením jsem zjistila, že jsem ještě neudělala Přečteno za měsíc prosinec, tak jdeme to napravit.



Prosinec v číslech:
Přečetla jsem: 4 knihy
Rozečetla jsem 2 knihy
Celkem jsem přečetla 570 ( nejsou zde započítány rozečtené knihy )

PŘEČTENÉ KNIHY
1. Knihou, kterou jsem přečetla je Ledový drak. Recenze ZDE.


2. je Kytice ♥ já tuhle knížku mám hrozně ráda i přes to, že patří do povinné četby. ( takže mám doma tuhle mini verzi. Recenze bude někdy v budoucnu. ;)


3. je Šibeniční vrch. Recenze ZDE


4. Král Oidipús, povinná četba. Tak na tohle recenzi opravdu nečekejte. :D


ROZEČTENÉ KNIHY
1. Temnou chodbou. Recenze ZDE.



 2. Sněží, sněží... Recenze ZDE.


Tak to by bylo vše. Doufám, že už mám za minulý rok hotové všechny resty.

Uvidím jak budou tenhle týden vycházet články, ale potom už se to 100% zlepší. Konečně bude po vysvědčení + pojedu na hory pak lyžák potom prázdniny no bude dost volna. :D
Tak to ještě se mnou tenhle týden vydržte. 
*Verča*


Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.