5 Děsivých vět malých dětí V.

Vím, že měla být Děsivá místa, ale na článku stále pracuji a Děsivé věty jsem už měla připravené, takže si na Děsivá místa musíte ještě počkat ;)

1.


Ukládal jsem syna ke spaní a on mě poprosil, ať se podívám, jestli pod jeho postelí není nějaké strašidlo. Abych ho uklidnil, podíval jsem se pod postel, kde byl můj syn, s hrůzou v očích a třesoucím se hlasem mi řekl:
,,Tati, to v mojí posteli je jiný kluk.''  

2.

Jednoho dne, za mnou přišla moje malá dcera. ''
,,Mami já se bojím těch lidí''
,,Jakých lidí?''
,,Těch co jsou v zrcadle, nemají totiž oči...''

3.

Moje sestra mi řekla, že ji naše matka zabila. Moje máma mi řekla, že žádnou sestru nemám.

4.

Hlídala jsem Jacka, řekl mi, že na gauči vedle mě sedí muž, jménem Jacob a je oblečený jako dřevorubec. Musel vidět šok v mém obličeji a tak dodal:
,,Neboj, nemá ruce''

5.

Maminčin hlas mě volal do kuchyně, ale když jsem se tam vydal, slyšel jsem jak maminka šeptá z jiné místnosti:
,,Nechoď tam, já to taky slyšela.'' 

A dneska tu mám bonus, protože ta 3 je taková 'slabší' :)

BONUS:

Není nic tak krásného jako dětský smích. Pokud ovšem není jedna ráno a vy jste doma sami...

Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.