Knižní shrnutí za rok 2015



Pro dnešek jsem si pro vás připravila Knižní shrnutí za rok 2015.


Nejlepší kniha roku 2015
Tak tady mám jasno... je tím samozřejmě mnou milovaný MARŤAN od Andyho Weira. Nejradši bych tu knížku nacpala do všech kladných bodů, ale chci dát, ke každému jinou. Jinak mou recenzi si můžete přečíst zde. 


Největší zklamání v roce 2015
Největším zklamáním pro mě byla Závist od Gregga Olsena. Nejdříve jsem četla 2. díl a ten mě naprosto uchvátil a tak jsem se celá natěšená pustila do 1. dílu, kterým jsem se stále nedokázala prokousat. Uvidím jestli to někdy dočtu, ale chtěla bych.


Kniha, která mi nejvíce utkvěla v paměti

Pokud nemohu napsat Marťana tak to bude Přechod od Justina Cronina.


Kniha, která mi něco dala
To je na 100% Alchymista od Paula Coelha.


Kniha, která mě příjemně překvapila
Sem patří určitě Hamlet, protože jsem si nemyslela, že by mě to mohlo bavit a ze stejného důvodu sem bude patřit Obraz Doriana Graye.



Kniha, kterou jsem nemohla odložit
Sem patří kniha Temnou chodbou od Lois Duncan, kterou jsem četla celou noc až do tří do rána.


Série, kterou jsem si v roce 2015 velmi oblíbila.
Mojí oblíbenou knižní sérií se stala série Tajemství nesmrtelného Nicolase Flamela od Michaela Scotta.

*Verča*


Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.