30 Days Book Challenge #1 - Oblíbená kniha

Ahoj všichni!!  Začínám 30-ti denní ( pokud to půjde podle plánu tak tu bude nový článek každý druhý den ) challenge o knížkách snad se vám to bude líbit a možná objevíte nové knížky, které si budete chtít přečíst.

Abych pravdu řekla po přečtení prvního "úkolu" jsem se celkem zděsila, protože jak jsem někde četla o seriálech tak přesně tak beru i knížky. Knížka je jako dítě a nemůžete si vybrat, které dítě máte nejradši, protože je máte ráda všechny stejně.

A tak jsem se rozhodla vám aspoň napsat nejoblíbenější knížky z různých žánrů ;)

Romány - tak tady to je jasné u mě vede John Green takže Hvězdy nám nepřály, Hledání Aljašky, Příliš mnoho Kateřin a Papírová města

Sci-fi a Fantasy - Vampýrská akademie, Tajemství nesmrtelného Nikolase Flamela, Škola noci, Angeolologie a Angelopolis, Přechod a Dvanáctka



Pro děti ?? nebo tak něco :D -  na 100%  Deník malého poseroutky :D sice ty knížky čtu od 3. třídy, ale kdykoliv vyjde nový díl tak ho prostě musím mít. Taková moje závislost no :D


Klasická - Obraz Doriana Graye, a asi všechno od Shakespeara ( hlavně Hamlet a Romeo a Julie )
Poezie - sem bych zařadila asi jenom jednu knihu a to Kytici protože tuhle knížku mám strašně ráda sice je to samá vražda trest, ale přijde mi to úžasný. :3 Takže jsem si jí koupila, a to v takové té mini verzi což mi přijde prostě úžasný :D


Moje menší sbírka knížek o kterých jsem vám psala ;)
nejsou to všechny některé jsou půjčené a některé ještě nemám :/

 Máte radí stejné knížky nebo úplně jiné ?? Můžete mi to napsat budu moc ráda ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.