Podtrženo, sečteno #3


Je tu 3. shrnovací článek!
Pokud jste ještě nečetli první nebo druhý díl určitě to napravte.

PŘEČTENO

Za poslední 4 měsíce jsem přečetla 12 knížek rozepsaných na 3554 stránkách. Tentokrát jsem měla štěstí ve výběru, protože tam byly jen 2 menší zklamání jinak všude ohromné nadšení!

Překonala jsem hranici 30přečtených knížek v Knižní výzvě a chybí mi ještě 5 ke splnění mého cíle, 40knížek.

Číslování knížek nechávám stejně jako v Knižní výzvě, doufám, že vás nebude plést.

24. Spící obři od Sylvain Neuvel 



25. Deník malého poseroutky: Všechna sláva... od Jeffa Kinney



26. Mágové od Leva Grossmana



27. Tekutý písek od Malin Persson Giolito

28. Koruna od Kiery Cassové


29. Můj psí život od Martina Čápa


30. Manželský pakt od Michelle Richmond (Z téhle knížky jsem prostě stejně nadšená jako z Dracarys!♥)


31. Nuly od Chucka Wendiga



32. Skvrna od Gillian Flynnové (přesně takhle jsem vypadala po dočtení)



33. Ubulená hromádka štěstí od Sarah Andersenové

34. Hadrový panák od Daniela Cole

35. Krycí jméno E219 od Terry Shaft

ZRECENZOVÁNO

Spící obři jsou úžasné sci-fi, psané pouze formou dialogů. Myslela jsem si, že to bude strašně ploché. Byla jsem ale příjemně překvapena, jak se autorovi povedlo vše barvitě vylíčit. Navíc knížka měla díky formě dialogů příjemné tempo. Pokud máte rádi akční sci-fi bez stránek zbytečných popisů, knížka se vám bude určitě líbit. Deník malého poseroutky je taková moje srdcovka, kterou čtu už od 3. třídy. Ačkoliv je knížka převážně pro mladší čtenáře, své si v ní najde každý. Zkrátka hodina skvělé zábavy.

Mágové jsou předlohou pro seriál, která jsem si naprosto zamilovala. O čem knížka je? Je to jako když spojíte Harryho Pottera s Narnií a přidáte drogy, alkohol a antidepresiva. Je to jeden z mála případů, kdy nejdříve doporučuji podívat se na seriál a až potom číst. Každopádně jak seriál tak knížku vřele doporučuji!

A na vlně nadšení jsem pokračovala i s knížkou Tekutý písek. Ta vypráví příběh mladé dívky, která je obviněna z masové vraždy svých spolužáků. Sledujeme soudní proces a pomocí flashbackových kapitol si pomalu skládáme střípky příběhu drzé a životem znuděné Maji.

Pak ale přišel zlom. Koruna mi pokazila řadu. Poslední návrat do Illey jsem si hodně idealizovala. Dcera se mi líbila téměř víc než Selekce a u Koruny jsem logicky čekala to samé. Bohužel se dostavilo zklamaní. Na to, že byl příběh vyprávěn z pohledu Eadlyn jsme se toho od ní dozvídali opravdu málo.

Můj psí život je milá knížečka o životě bígla Bertíka, kterou by si neměl nechat ujít žádný pejskař. Manželský pakt je naprosto dokonalý psychothriller. Vypráví o manželském páru, který se náhodou dostane do kultu, který má mírumilovné poslaní. Udržení manželství, ale jejich praktiky jsou mnohdy nelidské a brutální. Byla jsem napnutá od začátku do konce a od knížky jsem se nemohla odtrhnout. 

Nuly jsou zajímavý příběh o pěti hackerech, které svede dohromady nedobrovolná práce pro americkou vládu. Až na zmatečný konec jsem byla s knížkou moc spokojená. Skvrna je hororová povídka, která ve mě zanechala hromadu pocitů. Během 70stránek autorka vylíčila neskutečně zajímavý a místy absurdní příběh.

Ubulená hromádka štěstí je vtipná komiksová kniha pro všechny holky, knihomoly a introverty. Hodně jsem se u ní nasmála a jsem si jistá, že se k ní nejednou vrátím. Hadrový panák je detektivní thriller. S hromadou originálních vražd, dobrým příběhem, ale bohužel pro mě nesnesitelným hlavním hrdinou. 

Krycí jméno E219 je postapokalyptická sci-fi od české autorky. Upřímně, bála jsem se, že mě knížka nebude bavit, ale hlavní hrdina je naprosto skvělý a až na trochu zvláštní konec jsem nadmíru spokojena.


A jak jste na tom s Knižní výzvou vy? Určitě mi to napište do komentářů, ráda si počtu. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.