Nové knižní přírůstky #23



Konečně už i já mám doma poslední díl Univerzity výjimečných, Odvetu. Doufám v geniální zakončení této skvělé série, tak snad nebudu zklamaná. Trojice je o nadcházející apokalypse a knížka vypadá hodně dobře. 



Veronika se rozhodla zemřít je druhá knížka od Paula Coelha, kterou si chci přečíst a moc se na ní těším. Alchymista se mi hodně líbil, tak snad bude autor pokračovat na stejné vlně.
Tampu beru jako takovou oddychovou knížku, od které moc nečekám, ale třeba mě překvapí. 


Hadrový panák je dobře vypadající krimi thriller, první nalezené tělo se skládá ze šesti obětí... To jsem si nemohla nechat ujít. Nuly jsem už přečetla a je to skvělá knížka o pěti hackerech, kteří mají na výběr mezi vězením a speciálním programem pro Americkou vládu.


Vařit dokáže každý je nádherně vypadající kuchařka a pokud se mi povede podle ní něco uvařit, tak to zvládne opravdu každý. :D
Skvrna je malá knížečka obsahující hororovou povídku, kterou máte za hodinku, maximálně dvě přečtenou. Já jsem z ní hodně nadšená.


 Stopařův průvodce galaxii je naprostá nutnost, nevím jak jsem bez nich dokázala tak dlouho vydržet, ještě mi sice chybí 5. díl, ale ten už je na cestě. :)


Na to, že jsem nechtěla nic kupovat to je slušná hromádka...



Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.