Nové knižní přírůstky #22

Vítám vás u nového přírůstkového článku. Dneska tu mám 9 nových kousků, z toho 2 recenzní výtisky.


První recenzním výtiskem je Manželský pakt z nakladatelství Domino. Knížku už mám přečtenou a je to naprostá pecka! Po delší době jsem zase byla vtažena do děje, nemohla se odtrhnout a čtení si naprosto užívala.
Druhým recenzákem je knížka Nuly z nakladatelství Euromedia Group, kterou mám zrovna rozečtenou a jsem hodně zvědavá co se z ní vyklube. Knížka o pětici nesourodých hackerů, kteří musejí pracovat pro vládu mi trochu připomněla film Sebevražedný oddíl (Suicide Squad).


Potom jsem si během dlouhého čekání udělala zastávku v Levných knihách a samozřejmě jsem nemohla odejít jen tak. Na sérii Porodní bába jsem si dělala zálusk už delší dobu, protože knížek ze středověku jsem příliš nečetla, a za nějakých 70Kč jsem ji tam nemohla nechat. Jedná se sice o paperback, ale nechtělo se mi dávat přes 300 za knížku, u které si nejsem jistá, že mě bude bavit.
Druhou knížkou, kterou jsem si v LK vybrala je Kníže z mlhy. Tenoučká knížka o strašidelném domě, kterou mám v plánu na nejbližší čtecí krizi.


Objednávala jsem si z Megaknih učebnice a nemohla jsem odolat druhému dílu Harryho Pottera v novém vydání a přihodila jsem knihu Rodinné prokletí, která mě dost zaujala.


A potom tři knížky z Databáze knih. Les sebevrahů Aokigahara, hororový román, první díl dilogie Nejzajímavější místa světa. Les sebevrahů skutečně existuje a přijde mi hodně zajímavý, je opředený mnoha pověstmi, ale to že tam ročně spáchá sebevraždu kolem 300 lidí je krutá realita.
Chraň nás od zlého je kniha o policistovi, který vyšetřuje případy démonické posedlosti a nelidské činy. Nejsou na ní úplně pozitivní ohlasy, ale přečíst si ji určitě chci.
Tvé překrásné já je další z knih, které mám už dlouho v hledáčku. Nečekám žádný zázrak, ale chci si jí minimálně ze zvědavosti přečíst.


A ještě všechny pohromadě. :-) 


Četli jste některou z knížek nebo to máte v planu?


Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.