Podtrženo, sečteno #2


Vítejte u druhého shrnovacího článku tohoto roku!
Pokud jste nečetli první díl, určitě to napravte. Přemýšlela jsem, že bych do dalšího dílu přidala i filmové a seriálové shrnutí. Nápad se vám líbil, ale nakonec to nedopadlo, a to ze dvou důvodů. Prvním je, že článek by byl strašně dlouhý, protože sleduji hodně seriálů. Nebojte, mám v plánu o tom udělat nějaké články. Už vyšel první díl Deníku seriálového závisláka, kde jsem rozebrala dva mé oblíbené seriály.

PŘEČTENO

Poslední článek vyšel na začátku května a za poslední 3 měsíce jsem přečetla celkem 12 knížek napsaných na 3204 stránkách.

Dosáhla jsem milníku 20 přečtených knih v Knižní výzvě. Oproti loňskému roku, kdy jsou touto dobou dočetla 18. knihu mám 6 knížek náskok.

Číslování je tak jak ho mám v Knižní výzvě, doufám, že vás to nebude plést. :D

12. Nejchladnější dívka ve městě chladu od Holly Black


13. Poslední Aristokratka od Evžena Bočka


14. Univerzita výjimečných: Zrada od Joelle Charbonneau



15. Bajky barda Beedleho od J. K. Rowling



16. Stopařův průvodce galaxií od Douglase Adamse



17. Nové Pompeje od Daniela Godfrey



18. Siréna od Kierry Cass


19. Fantastická zvířata a kde je najít od J. K. Rowling



20. Dokonalá chuť aneb jak sníst svého manžela od Natalie Young



21. Máji rád, nemá ji rád od Sharon J. Bolton



22. Aristokratka na koni od Evžena Bočka


23. Dcera čarodějnice od Pauly Brackston



ZRECENZOVÁNO

Nejchladnější dívka ve městě chladu je originální knížka o upírech. Upíři jsou v ní zavřeni v městech chladu, tam se mohou dobrovolně vydat i normální lidé, kteří doufají, že budou přeměněni. Do tohoto města se vydává i skupinka mladých kamarádů společně s velmi starým upírem, který má pro spolupráci s lidmi postranní úmysly. Poslední aristokratka je skvělá knížka, která má čtenáře hlavně pobavit. Tento deník Marie Kostkové z Kostky se rychle čte a je skvělou oddychovkou. 

Univerzita výjimečných: Zrada, druhý díl se mi líbil ještě více, byl propracovanější a Joelle umí skvěle vykreslit postavy. Na Bajky barda Beedleho jsem se chystala už dlouho. Pět krátkých pohádek opatřených Brumbálovým komentářem jsem přečetla během jednoho dne, dvakrát. 

Do Stopařova průvodce galaxií jsem měla problém se začíst. Je to totiž knížka, které musíte věnovat pozornost. Dost často jsem vůbec nechápala jak to někdo může vymyslet. Knížka se mi ale strašně moc líbila a těším se až si přečtu další díly. A jen tak mimochodem... všechny díly přečetl i můj taťka, který na fantasy normálně není a také se skvěle bavil, takže doporučuji i pro rodiče. :'D

Nové Pompeje, po historické stránce super, ale místy mi příběh přišel zdlouhavý. Siréna se mi jako každá knížka od Kiery Cassové líbila. Nevím co se mi na jejích knížkách tolik líbí, jsou prostě hrozně návykové. Fantastická zvířata a kde je najít je skvělá 'encyklopedie', jejíž čtení si užije každý Potterhead. 

Dokonalá chuť aneb jak sníst svého manžela je příšerně nechutná knížka. Zatím první která na mě byla až moc nechutná, takže jsem uvažovala o odložení. Má ji rád, nemá ji rád byla moje druhá knížka od autorky Sharon J. Bolton. Pokud bych to porovnala s knihou Tak to je, tak to bude, bylo rozuzlení o něco slabší, přesto se mi ale knížka hodně líbila.

Aristokratku na koni jsem si prohodila s druhým dílem. Upřímně mi to vůbec nevadilo, děj víceméně navazoval. U třetího dílu jsem se skvěle bavila a nevím jestli se vůbec budu pouštět do druhého, protože ten by měl být nejslabší z této trilogie. Dcera čarodějnice mi prostě nesedla. Není to vůbec špatná knížka, ale je pro jiný typ čtenáře než jsem já.





Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.