Podtrženo, sečteno #1


Ahoj, vítejte u prvního článku z nové série. V minulém roce jsem přečtené knížky dávala do několika článků. Call-it-what-you-want, kde byly reakce na knížky pomocí gifů. Dále se objevily v Přečteno za... a ještě pokaždé, když jsem dosáhla desítky v knižní výzvě.

Všechny tyto články tedy spojím do jednoho, který bude vycházet jednou za dva až tři měsíce, podle toho kolik budu mít přečtených knih.



Dost už bylo okecávání a jdeme na to!

PŘEČTENO

Tento rok jsem zatím přečetla 11 knížek rozepsaných na 3470 stránkách.

1. knížka Černooké Zuzany od Julie Heaberlin


2. knížka Život po tobě od Jojo Moysové



3. knížka Čas zapomnění od Sharon Guskinové


4. knížka Slepí ptáci od Ursuly Poznanski


5. knížka Případ ukradeného zubu od Williama Rittera


6. knížka Ledové srdce od Tami Hoag


7. knížka Děti, které přežily Mengeleho od Evy Mozesové Korové a Lisy Rojanyové Buccieriové


8. knížka Čarodějka od Martina Čápa


9. knížka Cinder od Merrisy Meyer


10. knížka Neviditelná knihovna od Genevieve Cogman

Zkrátka jsem z toho naprosto zmatená :D :D 

11. knížka Obyvatel od Francis Cottam


ZRECENZOVÁNO

Rok jsem zahájila knížkou Černooké Zuzany, která se mi neskutečně líbila a považuji ji za skvělé zahájení roku. Bohužel další knížka, Život po tobě, mě trochu zklamala, dobře, víc než trochu. Zkrátka jeden z případů, kdy by se pokračování psát neměla. A to jste už slyšeli, že bude pokračování tohoto hrozného pokračovaní?!? Potom jsem se pustila do knížky od které jsem příliš neočekávala - Čas zapomnění. Na to, že mě věci okolo náboženství příliš nezajímají jsem byla nadšená, takže všem doporučuji.

Slepí ptáci mi až moc připomínali knížku Tak to je, tak to bude, která je pro mě bezkonkurenčně nejlepší. Poté se mi dostalo do rukou pokračování Jackabyho, Případ ukradeného zubu, které opět navýšilo laťku. Moc často se nastává, že by byl druhý díl lepší než první, ale u této série tomu tak je. Ledové srdce bylo skvělé, originální a byla jsem z něj vyřízená. Děti, které přežily Mengeleho je skvěle napsaná knížka, i když jsem možná očekávala víc.

Čarodějka mi zlepšila náladu, doslova jsem ji hltala a u života Oxany se skvěle bavila. Cinder jsem měla rozečtenou už od ledna a pořád jí ne a ne dočíst. I když se jedná o knížku u které už po prvních pár stránkách víte jak dopadne, celkem mě bavila, ale do druhého dílu se hrnout nebudu.

Neviditelná knihovna je zajímavá knížka, ale zároveň nezajímavá. Proč nezajímavá? Řekněme, že po tom, co je na mě ve škole valeno kvanta informací si otevřu knížku, kde se dozvím víc informací, které nechápu než při hodinách chemie a to už je co říct. Takže informace začnu dosti filtrovat, a když se oseká ta hromada informací, hlavní hrdinové jdou pouze na ples a pak do knihovny.Obyvatel mě naprosto dostal, i když knížka není hodnocena úplně pozitivně, mě se líbila hodně.


Kolik jste toho zatím přečetli vy? :)



Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.