Nové knižní přírůstky #18

Po delší době vítejte u nových knižních přírůstků. Už se mi jich tu zase celkem dost nahromadilo, tak jdeme na ně. :)


Neviditelná knihovna je další knížka od Omegy, kterou jsem si prostě nemohla nechat ujít. Už jsem to párkrát říkala, ale Omega se mi tenhle rok líbí čím dál tím víc.


Už je to delší dobu, co jsem četla první díl, který se mi z části líbil, bylo to originální, ale z části to bylo to samé jako Hunger Games. Doufám, že druhý díl bude pokračovat na stejné úrovni jako první polovina Zkoušky. A obálka není taky k zahození. 


Tentokrát jsem si koupila i něco do školy. Sice jsem ve druháku, ale dají se tam najít příklady na procvičení, takže doporučuji.


Konečně jsem si koupila první díl Harryho Pottera. Myslela jsem si že jde o to malé vydání, ale přišlo mi větší, ilustrované, takže to vypadá že budu mít domácí tři různá vydání. Samozřejmě kompletní, protože jinak by to ani nešlo. Ach jo... moje peněženka pláče už teď... 


Smrt a jiné vrcholy mého Života, knížka po které pokukuji už od září a konečně jí mám doma. Je to zase jiný žánr než normálně čtu. Vypadá to skvěle, taková oddychovka. 


Případ ukradeného zubu už mám přečtený, ještě lepší než první díl. Navíc obálka je opět nádherná, poslední dobou se mi začíná líbit oranžová a v kombinaci se světle modrou je dokonalá. Doufám, že ještě tento týden vyjde recenze. 


Další dvě knížky nemám vyfocené, protože mi přišly až dneska a jelikož jsem se domů dostala až večer nechtělo se mi fotit, takže tu budou pouze obrázky.

První knížkou je Čarodějka od Martina Čápa, kterou jsem viděla u Katy na blogu a zkrátka jsem neodolala.


Očekávám, že čtení knížky Děti, které přežily Mengeleho bude silným zážitkem. Doufám, že mě nezklame, pokukuji po ní už přes půl roku, takže se nemůžu dočkat až se do ní začtu.




A ještě všechny pohromadě, no... tedy bez Čarodějky a Dětí, které přežily Mengeleho, zkrátka přišly až po focení a jelikož je budu brzy číst a nevím, kdy vyjde další přírůstkový článek.




Přesně tak!!


Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.