Filmové pátky #1 (Sebevražedný oddíl, Fantastická zvířata a Mágové)

Vítám vás u dnešního článku. Bude to první článek z (doufám) pravidelné páteční série. V dnešním 'dílu' se zaměřím na 'novinky', tyhle filmy byly novinky, když jsem článek rozepsala, teď už to jsou prakticky fosílie... Každý článek bude obsahovat minirecenzi na dva filmy a jeden seriál.
Mohla bych dělat i díly, které budou tématicky zaměřené, ale to je všechno ve hvězdách.




Sebevražedný oddíl (Suicide Squad)

Začnu novinkou, která nedávno běžela v kinech.



Ti nejhorší z nejhorších, vraždící psychopati, kteří jsou posláni na misi jejíž cílem je zničit nebezpečnou entitu, která chce ovládnout svět.  Akcí nabitý film u kterého nemáte vůbec šanci si chvíli odpočinout nebo se nudit. K tomu doplněný perfektní hudbou. Po shlédnutí jsem byla opravdu vyřízená a poprvé v životě jsem dokoukala závěrečné titulky abych vstřebala orgasmický zažitek (už jsem se nakazila od spolužáka :D).



Když film skončil stále jsem o něm uvažovala a začalo mi docházet, že bez osobností jako Harley Quinn a Deadshot a dokonce i Jokera, který bohužel nedostal ve filmu moc příležitosti na předvedení své šílenosti, což je velká škoda, by to byl průměrný, spíš podprůměrný film. Děj je směsí přísad typických pro každý akční film. Na poprvé super, udělalo to velký dojem, ale jen do chvíle než se začnete rýpat v ději.


A upřímně, já film viděla ještě ze začátku, než téměř všichni začali milovat Harley. Jakmile jsem jí nebo holky snažící se jí napodobit začala na facebooku vídat minimálně 10x denně začal mi ten film až lézt na nervy. Takže moje pocity byly na začátku velmi kladné, ale...


Fantastická zvířata a kde je najít (Fantastic Beasts and where to find them)


Další novinka, která měla nedávno premiéru, a na které jsem jako správný fanoušek Harryho nesměla chybět.


Děj se odehrává v roce 1926 v Americe, kde jsou mezi nečary (americké označení pro mudly) a čaroději napjaté vztahy. Newt sebou přiváží kufr plný kouzelných bytostí, pár jich mu však nešťastnou shodou náhod unikne. Newt se seznámí s Jacobem, který by si rád otevřel pekařství, bystrozorkou Porpentinou Goldsteinovou a její sestrou. Film se zabývá klasickým bojem zla proti dobru. Kladně hodnotím zápletku, u které nebylo už od začátku jasné jak to dopadne a upřímně až do poslední chvíle jsem netušila proti komu se to vlastně bojuje. :D Pár lidí samozřejmě psalo, že to bylo hned jasné, ale já neměla nejmenší tušení.


Předpokládám, že stejně jako hromada dalších lidí jsem se obávala, že to dopadne jako s knížkou Harry Potter a prokleté dítě, kterou jsem hodnotila spíše podprůměrně. Velké zklamání se ale nekonalo. Už na první pohled jsem se zamilovala do Newta (Mloka), který mi svou roztržitostí a vtipem trochu připomínal Doctora. Ve filmu máme možnost nahlédnout do všedního života kouzelníků mimo Bradavické zdi, což se mi moc líbilo. Vidět tento úžasný svět z jiného pohledu a doby se mi líbilo a nemůžu se dočkat dalšího dílu.
A jen tam mimochodem... jsem jediná, kdo se zamiloval do Eddieho? ♥♥ V blízké době udělám minirecenzi i na další jeho film a to je Teorie všeho, ten mám už dlouho stažený a moc se na něj těším. 

Mágové (The Magicians)

A přejdeme k seriálu, tím je The Magicians, vcelku nový seriál, který má zatím odvysílanou 1. sérii o 13 epizodách a od minulého týdne se vysílá druhá série. Seriál je natočený podle trilogie Mágové od autora Leva Grossmana.




A o čem to celé je? Quentin už od mala čte knížky o Filorii a se svou kamarádkou Julie se tam jednoho dne chtějí dostat. Quentin s Julie si podávají přihlášku na Yale a kvůli studiu mají domluvený pohovor, když ale přijdou na smluvené místo nacházejí profesora mrtvého. Při odchodu Quentinovi jedna z lékařek předá obálku od profesora, ve které je 6. kniha o Filorii, díl který nikdy nebyl vydaný. Quentin s Julie se dostanou do Brakebills, což je vysoká škola pro nadané mágy. Do školy, ale pronikne Netvor, který se mágy snaží vyvraždit. Nastává boj proti Netvorovi, do kterého se kromě Quentina zapojí také Alice, Elliot, Penny a Margo. Boj ovšem studenti musejí zvládat ve volném čase, protože stále studují na prestižní škole a jejich výsledky jsou důležité a taky nesmí chybět čas na popíjení, dobře, hodně času na popíjení.

 Jedna epizoda trvá zhruba 45 minut, ne počkat... 45 úžasných minut. Seriál jsem si naprosto zamilovala. já vím, že to říkám až moc často, ale tady to jinak říct nejde, a pokud patříte mezi Potterheady myslím, že je to seriál přesně pro vás. Možná bych seriál označila jako mix Harryho s Narnií v edici pro starší. Najdete tam nejednu narážku směřovanou právě na tato díla a někomu to může připadat okopírované, ale autor se inspirací vůbec netají a tato díla i tak trochu zesměšňuje.

Mágové jsou seriál, který překypuje magií, často nevhodným humorem, úchylnostmi a podivnými rozhovory a právě proto je tak úžasný. Věřte mi a zkuste alespoň první dva možná tři díly.



Tohle už bude pro dnešní článek vše, doufám, že jsem vás navnadila na některý z filmů nebo na seriál. Užijte si hezký víkend plný čtení, filmů, seriálů a alespoň jedné procházky, jelikož nikdo z nás nechce, aby nás rodiče nebo sousedé začali považovat za antisociály.


Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.