Knižní shrnutí za rok 2016



Tak už jsem se konečně i já dostala ke shrnutí uplynulého roku, kterými se blogerské skupiny hemží už od začátku prosince.

Za rok 2016 na mém blogu vyšlo 108 článků z toho 34 recenzí. (Kdyby se někdo později divil, proč mám víc recenzí než přečtených knih, tak jsem ještě doháněla resty z roku 2015 :D)

Nejčtenější recenze: Dcera od Kierry Cass
Nejčtenější článek: Deset knižních dní: Deset skvělých knih

Přečteno:


Přečetla jsem 31 knížek a 3 rozečetla.

1. Temnou chodbou - Lois Duncan  
2. Sněží, sněží... - John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle
4. Ďábel - Donald Ray Pollock 
5. Selekce - Kierra Cass 

6. Elita - Kierra Cass 
7. První - Kierra Cass 
8. Jackaby - William Ritter 
9. Malý princ - Antoine de Saint-Exupéry 


10. Deník malého poseroutky - Jeff Kinney


22. Romeo a Julie 
23. Král Oidipus 
24. Lakomec - Moliére 
29. Kytice - K. J. Erben 
30. Zeměplocha: Čaroprávnost - Terry Prachett
31. Nataša - Matěj Novobilský

Rozečtené: Život po tobě - Jojo Moysová, Volba: Klíčový okamžik - Jakub Trpiš a Slepí ptáci od Ursuly Poznanski.

Knižní výzva 2017:

Moji výzvu můžete sledovat na TÉTO stránce. Stejně jako minulý rok jsem si vybrala výzvu od Ells a pokusím se překonat hranici 40 knížek. 


Přírůstky:

Celkem jsem si koupila nebo dostala 81 knížek, což je vážně obrovské číslo a to nepočítám velké množství e-knih, které mi tento rok přibylo. 



Vyhodnocení:

Nejlepší kniha roku 2016
Tentokrát bylo vybíraní opravdu složité. Předminulý rok jsem byla naprosto okouzlena Marťanem, ale která z knížek mě zaujala minulý rok? Po delším vybírání jsem zvolila knížku Tak to je, tak to bude od Sarah J. Bolton, protože jsem jí nemohla přestat číst a překvapovala mě od začátku do konce. O kousek níže bych dala knížku od Jojo Moysové, Než jsem tě poznala.




Největší zklamání
Rozhodně Sirotčinec. Nemám tušení, co na něm všichni vidí, ale mně stačil první díl a do dalších se pouštět určitě nehodlám. Film mám ale v plánu. Jelikož se film nelíbí příznivcům knihy, tak myslím, že by mohl být dobrý, (:D) a hlavně je tam mnou zbožňovaná Eva Green. ♥


Tohle bych neoznačila úplně za zklamání, ale přesto mě hned napadlo, že bych jí měla zařadit právě do této kategorie. Knížka není úplně špatná, ale zkrátka to není Harry Potter tak, jak ho známe. 


Kniha, která mě příjemně překvapila
Kečupová mračna! Jelikož jsem si nejprve myslela, že je to kuchařka... Ano, vážně... :D
Nakonec jsem byla velice ráda, že jsem si knížku koupila, protože se z ní vyklubala skvělá knížka. Bohužel ten konec nebyl úplně podle mých představ, ale co se dá dělat.

Kniha, kterou jsem nemohla odložit
Skoro směšná story, četla jsem jí naprosto všude, ve škole, při svačině, obědu a mrzelo mě, že jsem s ní strávila pouhé dva dny, protože mě hodně nadchla.

Série, kterou jsem si v roce 2016 velmi oblíbila.
Jednoznačně Selekce. Selekci jsem si koupila kvůli obálce a žádný zázrak nečekala. Ale během prvního večera jsem jí celou přelouskala a hned se pustila do dalšího dílu, který mi také nezabral mnoho času.

Tak to je pro rok 2016 vše, doufám, že 2017 bude hlavně co se přečtených knížek týká o něco lepší. :)

Knižní shrnutí roku 2015


Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.