Nové knižní přírůstky #14



Za poslední měsíc se mi doma objevilo sedm nových knížek. Jsou mezi nimi dárky, recenzní výtisk a jednu jsem si koupila sama.

První čtyři knížky jsou z Neoluxoru v Palladiu, kde hrozně ráda nakupuji a musím se tam zastavit pokaždé, když jsem v Praze.

Na Příšerné příběhy Vánoční jsem slyšela jen kladné ohlasy a nějakou knížku z této série jsem si chtěla koupit už delší dobu. Ještě nevím, jestli si je nenechám až na Vánoce, abych to měla tématické. Jsem na ně hodně zvědavá, protože mě zajímá, co na nich všichni vidí.


V Neoluxoru si vždycky vezmu jednu knížku ze zlevněných a tato vypadala hodně dobře. Netuším kdy se k ní dostanu, ale přečíst si jí rozhodně chci.


Stínová královna má dokonalou obálku a anotace zní lákavě. Slyšela jsem samá pozitivní hodnocení, takže jsem knížku nemohla ze svého wishlistu vynechat. Když mi teta řekla, ať si vyberu nějaké knížky k narozeninám byla to jasná volba.


Série, která je prý naprosto úžasná. Narazila jsem na paperbackovou verzi a řekla jsem si, že jí zkusím. Uvidím jestli skončím u prvního dílu nebo si budu muset dokoupit všechny. Knížky mám sice ve čtečce, ale to prostě není ono.


Spouštěč je recenzní výtisk z Ararra.cz a už ho mám dokonce přečtený. Recenze bude v nejbližší době, ale prozradím, že mě knížka naprosto dostala, takže s chválou šetřit rozhodně nebudu.


Uvnitř mé hlavy je knížka, která mě zaujala především obálkou, která je nádherná. Anotací mě knížka sice taky nalákala, ale když jsem si nedávno četla nějaké recenze, nejsem si úplně jistá, jestli knížka splní moje očekávání.


To je pro dnešní díl vše. Určitě mi napište, jestli jste nějakou z knížek četli, chcete si jí přečíst nebo i jakou knížku jste si koupili naposledy vy. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.