Předprázdninový read-a-thon


Myslím, že většina z nás už má uzavřené známky. Celý rok jsme se museli nějakým způsobem připravovat do školy a na čtení nezbývalo tolik času. Proto jsem se rozhodla udělat týdenní předprázdninový read-a-thon, který bude probíhat od neděle 26.6.



Co chci přečíst/rozečíst:


 Zkouška - Novinka, která mě hodně zaujala. Snad to bude alespoň trochu odlišné od Divergence a Hunger Games, je sice těžké přijít na námět, který ještě nebyl v tomto žánru zpracován, ale věřím, že se to dá zvládnout.
Červený vrch - Zase budu poslední kdo se ke knížce dostane, ale lepší pozdě než nikdy.


Netvor - Vůbec netuším, co od knihy očekávat, ale od autorky mám doma ještě Dýchání pod vodou, takže pokud se mi Netvor bude líbit pustím se i do druhé knihy.

Will Grayson, Will Grayson - 'Nová' knížka od Johna Greena, o které jsem zatím vůbec nikde neslyšela. Oproti tomu jak okolo jeho každé vydané knížky bylo neskutečně moc reklam, tak u této nic... Tak uvidím.


Je pravda, že knížek není moc, ale nevím jak na tom budu časově, takže pokud budu stíhat snad jich přečtu víc.
Určitě napište jestli se taky zapojíte a můžete připojit i odkaz na článek s vaším seznamem knih nebo mi je jenom napsat do komentářů abych měla inspiraci. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.