Tak se mi KONEČNĚ podařilo přečíst prvních 10 knížek v tomto roce. Snad už mi to čtení půjde rychleji a k další desítce se dostanu, co nejdřív.
1. knihou je Temnou chodbou od Lois Duncan (recenze)
moje hodnocení:
2. kniha je Sněží, sněží... od Johna Greena, Maureen Johnson a Lauren Maracle (recenze)
moje hodnocení:
3. knihou je Moudré z nebe od Richarda Skolka, což byla moje první recenzní knížka a měla jsem z ní hroznou radost. (recenze)
moje hodnocení:
4. knihou byl Ďábel od Donalda Raye Pollocka, což je opravdu zajímavá místy děsivá až nechutná kniha, která ale rozhodně stojí za přečtení. (recenze)
moje hodnocení:
5. knihou je Sekelce od Kierry Cass, první díl z trilogie Selekce. (recenze)
moje hodnocení:
6. knihou je Elita také od Kierry Cass. U této knihy se připravte, že hlavní hrdinka vám bude doslova drásat nervy svou nerozhodností a začnete jí možná i nesnášet, ale přesto se to dá zvládnout s pouze menší psychickou újmou a nadějí, že další díl už bude lepší. (recenze)
moje hodnocení:
7. závěrečný díl trilogie Selekce - První. Vaše modlitby byly vyslyšeny a America se konečně rozhodne, oproti Selekci a Elitě je tu více útoků na palác a celkově se děj stává akčnějším. (recenze)
moje hodnocení:
8. knihou je Jackaby od Williama Rittera, což byl můj první recenzní výtisk od Megaknih.cz. Knížka je dektektivka s paranormálními prvky a úžasnou hlavní postavou Jackabym, který má humor ve stylu Sherlocka a Doctora WHO. ♥ (recenze)
moje hodnocení:
9. knihou je Malý princ od Antoine de Saint-Exupéryho, kterého určitě všichni znáte. (recenze)
moje hodnocení:
10. knihou je Deník malého poseroutky od Jeffa Kinney. (recenze)
moje hodnocení:
Kolik knížek už jste přečetli od začátku roku vy a která se vám líbila nejvíc?
Žádné komentáře:
Okomentovat