Přečteno za LEDEN 2016

Je tu první Přečteno za... v roce 2016! :) Tak se jdeme podívat, co všechno jsem zvládla. 

PŘEČTENO

1. KNIHA

Temnou chodbou - Lois Duncan

Kniha, která se četla hrozně rychle.

Recenze ( ZDE )

Moje hodnocení: 


2. KNIHA

Sněží, sněží... - Mureen Johnsonová, John Green, Lauren Myracleová

Kniha, která mě překvapila, nebyla dokonalá, ale blížila se tomu.

Recenze ( ZDE

Moje hodnocení: 


3. KNIHA

Moudré z nebe - Richard Skolek

Moje první recenzní kniha. :)

Recenze ( ZDE )

Moje hodnocení: 


4. KNIHA

Ďábel - Donald Ray Pollock

Velice zvláštní kniha, od které jsem možná čekala víc, ale i tak byla svým způsobem úžasná.
Recenze ( ZDE )

Moje hodnocení: 


5. KNIHA

Selekce - Kierra Cass

Krásná kniha, ke které jsem se samozřejmě dostala mezi posledními.
Recenze ( ZDE )

Moje hodnocení: 


ROZEČTENO



Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.