Nové knižní přírůstky #5

Dneska jsem se vrátila z hor a hádejte co na mě čekalo u babičky? ♥
3 BALÍČKY! Čekala jsem jednom jeden, takže jsem byla překvapená. 

1. Balíček


Konečně jsem zjistila, že nejsem jediná, kdo obaluje knížky posílané poštou hromadou izolepy.


Bublinková fólie! ( taky z ní máte vždycky takovou radost? :D)


 Je to Jméno Hvězdy od Maureen Johnsonové.
Přijde vám to jméno povědomé? Co třeba Sněží, sněží...? Je to autorka prvního příběhu - Zasněžený expres. (Recenze ZDE).
Styl autorky mi opravdu sedl a tak jsem byla neskutečně šťastná, když jsem zjistila, že má vlastní knížku, která je o tématu, které mě zajímá.

Zároveň má moc pěknou obálku (bohužel to není moc dobře vidět).


 2. Balíček

 Balíček, na který jsem úplně zapomněla. 

'Studuji' na internetové škole Fantasy University,  což je vlastně 'škola' pro upíry a vlkodlaky. Tam se občas pořádají soutěže a já vyhrála anglickou knížku o The Vampire Diaries (možná bude v GA, které plánuji).


3. Balíček

Můj první recenzní výtisk z Mega knih (web knihkupectví), za který hrozně moc děkuji.


 Co myslíte, že tam bude?


Je to kniha Jackaby, která má DOKONALOU obálku.

Nebojte, ještě bude recenze na První a potom bude Jackaby. ♥


Opět byla v balíčku samolepka a záložka.


 Tak toto jsou knihy, které mi přibyly do knihovny za tento týden a už se nemůžu dočkat, až si je přečtu.





Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.