5 Děsivých vět malých dětí III.

Vítám vás u již třetího dílu ze série 5 Děsivých vět malých dětí!! Doufám, že se vám tento díl bude líbit a napíšete mi, zda chcete další díl, nebo něco jiného, protože připravené mám obojí.

STALO SE VÁM NĚCO PODOBNÉHO? NAPIŠTE MI TO DO KOMENTÁŘŮ :)

1.

Moje dcera seděla u svého novorozeného bratříčka, upřeně na něj hleděla a pak mi říká:
Tatínku, je to příšera, měli bychom se jí zbavit.

 2.

Bratr, kterému tehdy byly tři roky, mi jednou řekl, že se hrozně bojí. Když jsem se ho zeptala čeho se bojí, tak mi řekl:
Bojím se těch lidí v zrcadle, protože nemají oči"

3. 

Prohlížela jsem si se svým tříletým synem staré rodinné album a on se mě zeptal na něco ohledně mrtvých příbuzných na fotografii. Řekla jsem mu, že odpověď neznám a on na to: 
A proč se ho nezeptáš, když sedí vedle tebe?"

4.

 Můj syn mi řekl, že až zemřu pohřbí mě na zahradě, takže až bude pěstovat vodní melouny a další zdravé věci, bude na mě myslet.

5.

Přišla jsem do pokoje mojí dcery. 
Běž pryč, hned!"řekla. 
Dobře nechám tě si číst " 
To nebylo na tebe mami."
Snad se vám tento díl líbil, zde můžete najít předchozí:


*Verča*

Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.