Challenge ??????

Ahoj všichni!!
Jak jsem tak projížděla ostatní blogy tak jsem si všimla, že skoro každý dělá nějakou tu challenge no a abych zůstala originální tak nějakou challenge budu dělat taky ( jo nedává to smysl ) :D.
No a našla jsem nějaké, ale nevím kterou vybrat, takže bych byla ráda, kdyby jste napsali která by vás zajímala nejvíc nebo nějakou kterou tu ani nemám :). Děkuju

1. 30 Days Book Challenge
2. 25 Days Challenge About Me ( mělo tam být taky 30 ale na některý otázky bych vám prostě neodpověděla :D protože nejoblíbenější make-up když žádnej nepoužívám .... a bylo tam toho víc :) )
3. 30 days challenge ( moje názory tak nějak :D )
4. nějakou challenge kterou znáte :) můžete mi jí napsat do komentářů :) a kdyžtak napište kterou v těch prvních 3 :) děkuju

Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.