Deník seriálového závisláka #4 Jak jsem (ne)přišla na chuť českým seriálům 2

Je tu další díl série o televizních seriálech. Toto je asi poslední díl kdy se budu věnovat českým seriálům, myslím si že seriál Most! zná v dnešní době každý a jiné české zatím nesleduji. Budu ráda, když mi napíšete jestli seriály znáte a popřípadě jak se vám líbí.


Vyšehrad

78%

10 epizod o průměrné délce 8 minut a vypráví o dříve nadějném fotbalistovi Lavickém. Lavimu kariéru zničily věčné večírky, alkohol, kouření a holky. S velkou slávou odešel ze Sparty a jediný klub, který byl ochotný si ho vzít je právě Vyšehrad. V seriálu je velké množství narážek na fotbalisty.




Lajna


81%

Lajna sleduje život hokejového trenéra Hrouzka a jeho syna Patrika v Havířově. Do role trenéra byl obsazen Jiří Langmajer, což byla dokonalá volba a cholerického trenéra zahrál jako by se pro tuto roli narodil. Stejně tak Zdeněk Piškula v roli mladého Hrouzka hodně překvapil, netušila jsem že to v sobě opravdu má.

Seriál obsahuje hodně vulgarismů, což se ale do tohoto prostředí hodí,a  stejně jako Lajna si dělá srandu ze svých 'hokejových kolegů'. Za mě je Lajna lepší než Vyšehrad, hlavně protože je delší a v tomto roce bychom se měli snad dočkat druhé série.




Kancelář Blaník

ČSFD: 85%

Kancelář Blaník má 5 sérií, 75 epizod po přibližně 7minutách. Internetový seriál můžete najít na Streamu. Kancelář Blaník je satirický seriál, který reaguje na současnou politickou situaci převážně u nás, ale i v zahraničí.

Myslím si, že lobistu Tondu Blaníka zná většina českého národa, hlavně po novém filmu, který byl vypuštěn do kin po volbách. Společně se svými podřízenými Lenkou a Žížalou řeší politické problémy a díky svým kontaktům ovlivňují dění v naší zemi.






7 komentářů:

  1. Viděla jsem Kancelář Blaník a neskutečně jsem se u toho bavila.

    OdpovědětVymazat
  2. Hned si jdu pustit Vyšehrad a asi dám šanci i Lajně. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. neznam ani jeden, na to nejsem... maloco ceskeho se mi libi, v pohode byli prvni Vinari... a pak par dalsich, ale jinak to nesleduji...
    vic ze ti nejde na blogu logo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky české opravdu málo kdy, ale tyhle jsou zrovna z těch lepších.
      To nevím, asi to bude prohlížečem, mně normálně funguje. :/

      Vymazat
  4. Na Lajnu s taťkou pravidelně koukáme, je to skvělý seriál :-D

    OdpovědětVymazat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.