Deník seriálového závisláka #3 Jak jsem (ne)přišla na chuť českým seriálům 1

Vítám vás po neskutečně dlouhé době u dalšího dílu seriálového závisláka. Dnes se zaměříme na naše české seriály. Vím že si většina pod tímto pojmem představí Ulici, Ordinaci v růžové zahradě, Soudkyni Barbaru a další podobné skvosty české produkce.

Já se vám ale pokusím ukázat české seriály, které nejsou vůbec špatné a stojí za shlédnutí.


Vzteklina
čsfd: 77%

Začnu seriálem, který pro mě byl největším překvapením. Ten se s klidem vyrovnává kvalitním zahraničním seriálům. Skvěle natočeno, dobrý scénář, opravdu jsem se u toho bála, prostě pecka.

Celkem má tato minisérie 6 epizod po 56minutách, takže jeho sledováním strávíte 5h 46minut. V hlavní roli je Kryštof Hádek, no není už jen to důvod se na seriál podívat?

A o co v seriálu jde?
Poblíž jedné šumavské vesnice se objevují zvířata nakažená vzteklinou. Hlavní postava kriminálního thrilleru je virolog Pavel Rogl, který má za úkol zajistit vakcinaci a nalézt příčinu nákazy. Zároveň se v okolí této vesnice vyšetřuje dvojnásobná vražda. K vyšetřování je přizván i Pavel Rogl, aby vyloučil nebo potvrdil spojitost nákazy s vraždami. Přidejte si k tomu historický kontext a skvělý seriál je na světě.

Já seriál sledovala se zatajeným dechem a nelíbil se jen mě, ale i mým rodičům (a to už je co říct). Navíc mě překvapily některé herecké výkony například Gabrielle Heclová. Takže pokud máte chuť na mrazivý thriller s pár epizodami, vřele doporučuji.


Dabing street

čsfd: 70%

A teď něco na odlehčení. Seriál nedávno běžel v televizi, takže ho možná většina z vás již zaregistrovala. 

Seriál má 12 epizod po 20-30minutách takže jím strávíte 5h 55minut. 

Dabing street je komediální seriál, překvapivě, o dabingu, konkrétně o tom českém. Eva Archová po svém zesnulém manželovi získá dabingové studio, kterému se snaží opět získat jeho bývalou slávu. Každý z jejích zaměstnanců má úplně odlišnou osobnost a dohromady tvoří tým, který téměř nikdy nemá šanci se na něčem shodnout. 

U seriálu jsem se skvěle pobavila, bylo to zase něco jiného, občas se možná může zdát až trochu překombinovaný, ale zábava je zaručena. 



Mám se pokusit obnovit tuto sérii? Viděli jste některý z těchto seriálů, nebo se na něj chystáte? Jaké české seriály byste mi doporučili vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.