Nové knižní přírůstky #26

Růže pro Algernon je o experimentu, při kterém se snaží operací zvýšit IQ. Knížka ukazuje rozdílné vnímání lidí, kteří nejsou tak 'chytří' a vnímání génia.

Ospalá díra je napsána na motiv stejnojmenného seriálu, který jsem si naprosto zamilovala. Tak doufám, že mě knížka nezklame. 


Teď tři hodně čtené knížky. Klasickou Alenku jsem sice nečetla, ale téhle jsem nedokázala odolat.

Jeden z nás lže vypadá strašně dobře. Knížka by měla pojednávat o trochu nesourodé skupince, která se snaží vyřešit vraždu jednoho z nich. 

Mou lady Jane jsem rozečetla, příběh je podle mě inspirovaný bojem katolíků a protestantů v Anglii v 16. století. 


Jak Papírovou princeznu, tak Konec léta už jsem stihla přečíst. Papírová princezna je příběh o nezletilé striptérce, která se díky poslední vůli svého otce, kterého nikdy neviděla dostane do paláce Royalů. Ve zkratce... je to sice čtivé, ale přijde mi to jako každá druhá povídka na Wattpadu.

Konec léta hodně čtivý thriller, který jsem si během čtení neskutečně užívala. Knížku už jsem i zrecenzovala, tak se můžete na můj názor podívat.


Dnešek není naposled by měla být knížka o cestování časem a někde jsem četla že je stejně dobrá jako Marťan, tak uvidíme. 

Někdo cizí v domě je druhá kniha od Shari Lapeny. Je velice čtivá, autorka píše přímočaře a nezabývá se zbytečnými popisy. Recenzi už na blogu také najdete. 


A ještě tu mám dvě knížky ze série Děsivé dějiny, kterou jsem jako malá zbožňovala.


A ještě všechny pohromadě.


Jaké knížky jste naposledy kupovali vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.