Nové knižní přírůstky #20


Prosím řekněte mi, že nejsem jediná, kdo táhne pokaždé na dovolenou hromadu knížek. Až na Famfrpál jsem je tam všechny přečetla, takže budou v blízké době recenze. Jako první by měla vyjít na Sirénu od Kiery Cassové.

Myslím, že učebnice HP nemusím představovat. Když jsem viděla nové obálky musela jsem je mít. Teď uvažuji, že se pustím do re-readingu HP, vím, že když jsem je četla poprvé všechny díly jsem zvládla za zhruba 2 týdny, takže mě zajímá jak na tom budu teď.

Nové Pompeje jsou novinkou od nakladatelství Omega. Už od prvního pohledu mě fascinuje obálka, ta je naprosto nádherná. Jak už jsem říkala, už jsem ji přečetla a knížka nebyla vůbec špatná. Z historického hlediska krásně popsáno a pokud vás zajímá víc můžete si přečíst recenzi.


Na knížku jsem četla dvě recenze a obě říkaly, že je to nechutné a nebavilo je to. Já si myslím, že zrovna v tomhle mám celkem vysokou hranici. Takže jsem se do knížky pustila s tím, že ostatní jsou citlivky a určitě to nebude tak hrozné... ale v některých chvílích jsem myslela, že knížku odložím Bylo to strašně nechutné, opravdu strašně. Nakonec zvědavost vždy zvítězila, ale příběh byl psán hrozně zmatečně, někdy jsem nechápala jak šly události za sebou a myslím, že to byla jedna z nejhorších knížek, které jsem četla. (Samozřejmě pořád lepší než 'slaďárny', ale...)


Siréna je další kousek od Kiery Cass, který jsem si zkrátka musela koupit. Kierra se se svými příběhy se dost odlišuje od věcí, které normálně čtu. Nevím čím to je, ale naprosto si mě získala a její knížky jsou vysoce návykové. 

Siréna je pouze jednodílný příběh, což je skvělé, komu by se zase chtělo čekat na další díl... Jako vždy skvěle zpracované a nemohla jsem se od ní odtrhnout.


Na společnou fotku jsem tak nějak zapomněla... 

Napište mi jestli jste nějakou z knížek četli, nebo si je chcete přečíst/koupit, každý komentář mi udělá velkou radost. 

Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.