Přečteno za ZÁŘÍ A ŘÍJEN 2016


Září bylo na čtení dost chudé a četla jsem prakticky jenom povinnou četbu, takže Romea a Julii, Krále Oidipa a Lakomce. Vezmu to jenom ve zkratce, protože na konci roku možná bude souhrnný článek o povinné četbě.

Romea a Julii jsem četla již poněkolikáté, Shakespeara mám ráda, ale Hamlet se mi líbil přece jen o trochu více.

Král Oidipus pro mě byl zklamáním. Nemá moc stránek, ale nemohla jsem se jím prokousat. Ty zpěvy, byly nudné stále se to opakovalo a nedokážu si představit, že bych z něčeho takového měla maturovat.

Lakomec byl přesným opakem Krále Oidipa. Nepopírám, že to bylo trochu zmatečné, ale zasmála jsem se, rychle se to četlo a nebylo to náročné na pochopení. Takže určitě doporučuji.



Přečteno knížek: 3
Přečteno stránek: 284 (ano... stydím se)
Největší překvapení: Lakomec
Největší zklamání: Král Oidipus
Nejhezčí obálka: Romeo a Julie ♥


Říjen byl mnohem plodnější. Byla jsem nemocná, takže jsem měla na čtení víc času, na druhou stranu, mohlo toho být ještě víc, protože byly prázdniny, které jsem ale skoro celé strávila na brigádě. Ještě nemám hotové recenze na všechno, ale něco málo už mám. 


Skoro směšná story je příběh o Craigovi, který trpí klinickou depresí. Pocity deprese tu jsou skvěle popsány a já byla z knížky maximálně nadšená.





Druhu knížkou je Hra s ohněm. Knížka, která mě opravdu příjemně překvapila. Prolínají se zde dvě dějové linky, které spojuje pouze vášeň k hudbě. 




Na Harryho Pottera budu psát recenzi v průběhu tohoto týdne. Knížka sice nebyla nejhorší, ale zázrak to taky nebyl.

Tak to je, tak to bude je perfektní thriller, který vtáhl do děje a nepustil. Rozhodně nejlepší thriller, který jsem kdy četla a je to vážný kandidát na nejlepší knihu tohoto roku.


Kytice je knížka, ke které se vždycky ráda vrátím. Recenze asi nebude, spíš se objeví v článku o knížkách z povinné četby. Nejradši mám Svatební košile a Vodníka. Určitě mi napište, která z básní se líbí vám.



Přečteno knížek: 5
Přečteno stránek: 1720 (musím říct, že za tohle číslo jsem na sebe pyšná :D)
Největší překvapení: Tak to je, tak to bude
Největší zklamání: Nejspíš Harry Potter a prokleté dítě, ale vzhledem k tomu, že jsem od knížky neočekávala moc tak velké zklamání to nebylo.
Nejhezčí obálka: Harry Potter a prokleté dítě a nebo Kytice

Kolik knížek jste přečetli vy? :)




Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.