Přečteno za KVĚTEN a ČERVEN 2016


Úplně jsem zapomněla udělat shrnutí za květen, takže jsem to spojila dohromady. Navíc jsem toho moc nepřečetla a dělat shrnutí na 2 knížky mi přišlo lehce trapné... :D

KVĚTEN

Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti - pro mě velké zklamání. Očekávala jsem děsivý příběh a dostala jsem pro mě celkem nudné vyprávění.


Deník malého poseroutky: Staré dobré časy. Již desátý díl této série, nepřekvapí, neurazí. Občas se pousmějete a od osmého a devátého dílu vidím jistá zlepšení.



Bohatá čínská přítelkyně. Recenzní výtisk, který mě bohužel moc neuchvátil. Příběh je o čínské smetánce, kde se řeší váš rodokmen a akce kam vás zvou... Zkrátka ne úplně knížka pro mě.



Než jsem tě poznala, úžasný příběh, po jehož dočtení jen ležíte, zíráte do zdi a brečíte, protože nechápete...
Opravdu úžasně napsaná kniha. :)
 RECENZE ještě pořád není dokončená, ale pracuji na ní. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.