5 Děsivých vět malých dětí VI.

Vítejte již u šestého dílu Děsivých vět malých dětí. :)


1.

Přišel jsem domů, maminka na mě volá z kuchyně:
„Večeře!“.V tu chvíli mi přichází maminčina SMS: 
„Přijdu pozdě, ohřej si něco k jídlu.“

2.

Když měl syn tři roky, pověděl mi, že má opravdu rád svého nového tatínka, že je opravdu hodný. Můj manžel je jeho jediný táta. Zeptala jsem se:
 „Proč si to myslíš?“ odpověděl:
 „Můj starý tatínek byl hodně zlý. Bodl mě do zad a já jsem zemřel. Ale svého nového tatínka mám moc rád, ten by mi to nikdy neudělal.“

3.

 Můj bratr byl náměsíčný. Jednou, když se ho mamka snažila přemluvit, aby šel zpátky do postele řekl:
„Šel bych, ale za tebou je ďábel..“

4. 

V noci jsem slyšela zašeptat mojí malou sestřičku
,,Nemůžu spát,'' vlezla si ke mně do postele a usnula. Ráno jsem se probudila svíraje v rukou šaty, ve kterých ji pohřbili.

5.

Byli sme se synem sami doma. Uložili jsme se ke spánku, když se mě najednou zeptal:
,,Proč dýcháš tak nahlas?'' to jsem ale nebyla já...

Snad se vám tenhle díl Děsivých vět líbil. Už začíná být docela těžké něco hledat, takže nevím jestli v této sérii budu pokračovat. Uvidím podle zájmu. :)

Další díly:


Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.