Úlovky z knihovny #1 + mini nákup

Máme tu první úlovky z knihovny, kde jsem se po celkem dlouhé době opět stavila. + Jsem si koupila časopis, o který bych se s vámi chtěla podělit, protože se taky týká blogu.



1. kniha je Harry Potter a Kámen mudrců
Hrozně moc se těším až si dám re-reading, celé série. HP je prostě srdcová záležitost ♥.

 2. kniha Harry Potter a Tajemná komnata. 
Tak samozřejmě jsem si musela půjčit i druhý díl, což je víc než knížka salát, ale to nějak zvládnu. 



A co jsem si koupila? Časopis Enigma 7 nejděsivějších věznic světa. Mám i 100 nejzáhadnějších míst na zemi, odkud čerpám inspiraci na Děsivou sérii.


Tak to je vše. Dávali jste si teď v poslední době nějaký re-reading? Napište mi to do komentářů, třeba se inspiruju.



Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.