Tipy na vánoční dárky

Mám tu pro vás pár informací :).
Budou tu vycházet články 2x týdně, v úterý budou recenze nebo článek jako dnes a v neděli to budou TAGY a nebo pokračování v 30-ti denní knižní challenge.

Na dnešek jsem si pro vás připravila článek na téma: Tipy na vánoční dárky, protože jak sama vím z vlastní zkušenosti vím, není to nic lehkého.


Pro děti (nejen) do 10-ti let 

Deník malého poseroutky je ideální knížkou jak pro mladší tak i pro starší čtenáře například já mám doma všechny díly a čtu je od svých 9-ti let a vždy se těším na nový díl.

Pro holky 12+

Například podobné knížky čte i moje teta, které je 30 a k vánocům pro ní mám 3. díl Selekce - První :)





Pro maminky

Myslím, že tady záleží na tom co vaše mamka čte, stejně jako u všech, ale ta moje má ráda Deník Bidget Jonesové a jednu dobu hodně četla knihy od Simony Monyové, a jinak k té první knize se vyjadřovat nemusím :D



Pro dědy, tatínky, strejdy no zkrátka pro pány 

Ano, nevěděla jsem jak touhle část pojmenovat :D.
Já nevím jak vy, ale s nakupováním pro tuto část rodiny já mívám opravdu potíže.

Já většinou volím detektivku, nějaký ten historický příběh nebo životopis.


KNIHY PRO VŠECHNY:

Tak sem překvapivě zařadím mnou milovaného MARŤANA ♥ ( Recenze ).

Tak snad vám článek pomohl a kdyby vám tu chyběl nějaký ten člen rodiny tak napište a můžu udělat pokračování.
*Verča*

Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.