Marťan KNIHA VS. FILM

↓↓ KNIHA VS. FILM ↓↓

Můj názor na knihu si můžete přečíst → TADY ← a myslím, že je lepší si přečíst recenzi na knížku před tou na film, ale je to na vás. :)



Tak a jdeme na film...

Abych pravdu řekla, tak jsem se na film bála podívat. Měla jsem strach z toho, že nezachytí to co by měli, a že z toho nakonec vznikne něco hrozného. No, opak byl pravdou, samozřejmě těm co četli knihu, zde budou chybět pro někoho nepodstatné detaily, ale například pro mě velice důležité věci. Ti co četli mou recenzi na knihu vědí jak jsem byla uchvácena jistými citáty z knihy....

„Jako většinu životních problémů lze i tenhle vyřešit s pomocí krabice čisté radiace.“  

„Není to tak tragické, jak se zdá. Samozřejmě, pořád jsem v hajzlu. Jenom ne tak hluboko.“  

„Ano, na lepící pásku je spolehnutí i v téměř úplném vakuu. Lepící páska funguje kdekoli. Lepící páska je kouzelná a měla by se uctívat.“  

A přesně toto mi tam neskutečně moc chybělo. Pořád jsem nějak doufala, že se to tam objeví a ono nic...
Náš oficiálně nejlepší botanik na Marsu :D

SPOILER!!!

ALE abych jenom nekritizovala, u filmu se dozvíme i nějaký ten konec ( protože kniha končila u záchrany ) tady máme šanci vidět odstartování ARESU 4, atd.

KONEC SPOILERU!!!



Celkové hodnocení:
Matt Damon roli Marka Watneyho zahrál úžasně, tato postava je hodně založena na sarkasmu a to ve spojení s tímto hercem opravdu vyniklo a zkrátka skvělý výběr! Bohužel mi tu chyběly nějaké věci z knížky jako bylo převrácení Roveru než dojel k MAVu Aresu 4, a nikde jsem nepostřehla složité skládání baterie, solárních panelů atd. na Rover, ale samozřejmě to by byl film minimálně na 4h a ne na 150min. Film se mi jinak líbil a určitě Vám ho doporučuji.

Hodnocení:



Žádné komentáře:

Okomentovat


© Nacházíte se na Fandom before blood CZ.
Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Fandom before blood CZ.
Optimalizováno pro Firefox.